אריקסון: "אם באנגליה חושבים שמצפה להם משחק קל הם טועים"

סוון גוראן אריקסון
סוון גוראן אריקסון | Gettyimages

המאמן השבדי הוותיק שאימן גם את נבחרת שלושת האריות לקראת משחק רבע הגמר בין השתיים בשבת: "גם גרמניה התקשתה מולם". סאות'גייט: "הרקורד של שבדיה מונדיאל טוב משלנו"

(גודל טקסט)
המאמן הוותיק, גוראן סוון אריקסן, שאימן בעבר גם את נבחרת אנגליה התייחס למשחק בשבת בין אנגליה ושבדיה ברבע הגמר והזהיר את האנגלים: "אם הם חושבים שמצפה להם משחק קל הם טועים. לא יהיה קל לשבדיה, אבל לאנגליה לא יהיה קל לכבוש מולם שער. לאנגלים יש אומנם שחקנים שיכולים לעשות משהו מיוחד, אבל תראו את איטליה. הם ניסו לנצח את שבדיה ב-180 דקות (שני משחקי פלייאוף) ולא הצליחו. גרמניה ניצחה אותם רק משער ב-15 שניות לסיום 1:2 בשלב הבתים. הסיכויים לניצחון? 50 אחוז לכל נבחרת".


במקביל, גארת' סאות'גייט איתגר את שחקניו לנסות לשים מאחוריהם עוד קללת וודו נוספת אחרי שהתגברו על קללת הפנדלים. ה"מירור" כתב הבוקר שהמנג'ר ביקש מהשחקנים לנסות לנצח את שבדיה אחרי שאנגליה ניצחה אותם רק פעמיים ב-15 מפגשים. הוא סבור שאחרי שאנגליה ניצחה לראשונה במונדיאל בפנדלים ולראשונה אחרי 12 שנה בטורניר כלשהו השחקנים יעלו עם ביטחון למגרש.


סאות'גייט אמר: "תמיד ספרנו את שבדיה שהיא ברמה שלנו, אבל אני חושב שזו הערכה לא נכונה. הרקורד שלהם במונדיאל טוב משלנו. תמיד מזלזלים בהם ואני חושב שזו טעות. יש לי כל הכבוד אליהם. הם תמיד משחקים כשהשלם שלהם גדול מסך החלקים. לשחק מול שבדיה תמיד קשה. זה יהיה סוג אחר של משחק מאשר היה לנו נגד קולומביה".


המנג'ר האנגלי גם אמר שהופתע מההצלחה של אנגליה בטורניר. ההתאחדות שמה למטרה שהנבחרת תצליח ביורו 2020 ולא היו לה תקוות להגיע עד לרבע הגמר בטורניר הנוכחי ואולי אף מעבר לזה. "יש לנו עדיין נבחרת צעירה מאוד ולא מנוסה בעיקר בהגנה. עם מערך כזה אתה צריך להיות מאוד טקטי ולעבוד קשה כי זה לא סוג של הנבחרת שאתה יכול לעלות לשחק וזהו".


ג'ורדן הנדרסון שהחל דרכו בסנדרלנד הודה לג'ורדן פיקפורד שגם הוא גדל בקבוצה שהציל את הנבחרת בבעיטות הפנדלים וכיפר על ההחמצה שלו מול קולומביה. "אני אהיה אסיר תודה לו לנצח", אמר הקפטן של ליברפול. פיקפורד אמר שהנדרסון הודה לו ואמר: "תודה רבה מקמי (כינוי לכורים פחם מסנדרלד, בניגוד לגורדיס של ניוקאסל). אנחנו ביחד. כשאחד נופל השני צריך לעזור להרים אותו. אנחנו המקמיס תמיד ביחד". 


Thursday's MIRROR Sport: "Gareth's Ghostbusters" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/F8PC6bUSRy

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) July 4, 2018

אריק דייר הדהים כשגילה שלא ידע כלל לפני המשחק שיבעט פנדל: "לא היה לי שום מושג. כולנו קיווינו שזה לא יגיע לפנדלים. רק בסיום הבנתי שאני בועט כשסאות'גייט החליט על סדר הבועטים. הוא לא גילה לנו לפני המשחק באיזה סדר נבעט. רק אחרי סיום ה-120 דקות הוא אמר לי שאני חמישי. כשהלכתי לבעוט אני אפילו לא זוכר מה חשבתי. לפני שאתה בועט אתה עצבני, אבל כשנגשתי לכדור ידעתי שאני הולך לעשות את זה". הקשר-בלם של טוטנהאם אמר כי האווירה בחדר ההלבשה אחרי הניצחון היתה סוריאליסטית.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי