רק רשת: אושר חילוף רביעי במפעלי אופ"א, סמפאולי יישאר?

חורחה סמפאולי
חורחה סמפאולי | AFP

כבר בסופר-קאפ הקרוב יתאפשר חילוף נוסף בהארכה בלבד, מאמן נבחרת ארגנטינה עשוי להמשיך, למרות הכישלון, בעקבות רצון ההתאחדות לחסוך בפיצויים. וגם: אבידל וסערת השתלת הכבד והאוהדת מספר 1 של קרואטיה

(גודל טקסט)
15:05: אופ"א מאשרת גם היא חילוף רביעי בהארכה

אופ"א אישרה כי גם במפעליה ייכנס לתוקף החילוף הרביעי בהארכה, כפי שנעשה השנה לראשונה בגביע העולם. החוק ייכנס לתוקף בסופרקאפ האירופי בטאלין ב-15 באוגוסט בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד. כמו כן בליגת האלופות ובליגה האירופית כשיהיו הארכות. קבוצה שלא תבצע שלושה חילופים עד לדקה ה-90 תוכל להשלים לארבעה חילופים בהארכה. השינויים ייכנסו לתוקף גם בליגת האומות ובאליפות אירופה עד גיל 21 שתתקיים באיטליה ב-2019. כמו כן יאושרו שימוש לצורכי קשר בין אנשי המשחק של מיקרופונים, אוזניות, מכשירים ניידים, מחשבים ניידים ועוד. באליפות אירופה עד גיל 17 ו-19 מותרים חמישה חילופים. 


15:00: אבידל מתייחס לראשונה לסערה סביב ההשתלה שעבר

אחרי הסערה שנחשפה אתמול, בטענה שנשיא ברצלונה לשעבר סנדרו רוסל רכש כבד באופן לא חוקי עבור אריק אבידל – נטען אף שהומצא בן דודו שהיה התורם – פרסם אבידל תמונה לצד בן דודו מבית החולים. כידוע, אבידל עבר השתלת כבד באפריל 2012. כעת אבידל ובברצלונה מכחישים מידע על כך שקיבל את הכבד באופן לא חוקי. גם בית החולים בו עבר את ההשתלה "הקליניקה של ברצלונה" הכחישו את הידיעות. 

Con la publicación de esta imagen quiero pedir respeto hacia mi primo Gerard y defender su honorabilidad.
Denuncio públicamente la actitud de algunos medios que siguen poniendo en duda la legalidad de una intervención que me salvó la vida¡Basta ya! pic.twitter.com/d8Nui1bJWQ

— Eric Abidal (@EAbidalOfficial) 5 ביולי 2018

"עם התמונה הזו אני רוצה לחזיר את כבוד לבן הדוד שלי, ג'רארד, ולהגן על כבודו. אני רוצה לגנות את הגישה של כל אותם הפרסומים בגופי תקשורת מסוימים, המטילה ספק בהגינות ההליך שהוביל למציאת הכבד שהציל את חיי", כתב המנהל הספורטיבי של המועדון.


14:30: סמפאולי ימשיך שנה נוספת?

חורחה סמפאולי עדיין לא מוכן להתפטר מאימון נבחרת ארגנטינה למרות שהוא יודע שלא רבים תומכים בהמשך עבודתו. "רדיו קונטיננטל" בארגנטינה דיווח שבהתאחדות שוקלים לתת לו לעבוד עד סיום הקופה אמריקה 2019 שתיערך בברזיל. אם יפוטר עכשיו, בהתאחדות ייאלצו לשלם לו 8 מיליון דולר והם לא מוכנים לעשות זאת. בקיץ הבא לעומת זאת, סכום הפיצויים יהיה נמוך יותר משמעותית ויעמוד על 1.5 מיליון דולר. סמפאולי חתום עד 2022, כלומר אחרי הגביע העולמי בקטאר. בפרסומים קודמים נאמר שהסכום שכולל את משכורתו בחמש שנים עמד על 20 מיליון דולר. 

 



12:55: השוער הטוב במונדיאל

פיפ"א פרסמה הבוקר נתונים על מי היו עשרת השוערים הטובים במונדיאל מבחינת עצירות עד שמינית הגמר. נבחרת מקסיקו אומנם הודחה על ידי ברזיל, אך שוערה גיירמו אוצ'ואה מדורג ראשון עם 25 עצירות ו-86 אחוזי הצלחה, ואחריו מדורגים קספר שמייכל ואיגור אקינפייב.


הדירוג המלא
מקום 1: אוצ'ואה (מקסיקו) – 25 עצירות (86%)
מקום 2: קספר שמייכל (דנמרק) – 21 עצירות  (91.3%)
מקום 3: איגור אקינפייב (רוסיה) – 14 עצירות (73.7%)
מקום 4: איג'י קוואשימה (יפן) – 13 עצירות (66.7%)
מקום 5: קים ג'ין היון (דרום קוריאה) – 13 עצירות (81.2%)
מקום 6: יאן זומר (שווייץ) – 12 עצירות (70.6%)
מקום 7: פרננדו מוסלרה (אורוגוואי) – 11 עצירות (91.7%)
מקום 8: רובין אולסן (שבדיה) – 11 עצירות (84.6%). 
מקום 9: מנואל נוייר (גרמניה) – 11 עצירות (73.3%)
מקום 10: דויד אוספינה (קולומביה) – 10 עצירות (76.9%)


12:40: הנשיאה והאוהדת מספר אחת של קרואטיה
קולינדה גרבר-קיטרוביץ' היא נשיאת קרואטיה והאוהדת מספר אחת של הנבחרת. היא הגיעה לטורניר במוסקבה כדי לחזות במשחק הנבחרת ותיפגש גם עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ו"ספורט אקספרס" הרוסי פרסם תמונות שלה בבגד ים. הנשיאה בת ה-50 היא האישה הראשונה שמכהנת בתפקיד בקרואטיה ונבחרה על ידי פורבס למקום ה-39 בדירוג הנשים החזקות בעולם. כאן היא הצטלמה ביציע עם בגדי הנבחרת.


 

#ubojubojzanarodsvoj ⚽️

A post shared by Kolinda Grabar-Kitarović (@predsjednicarh) on



12:20: בווינר מעריכים: צרפת תעבור את אורוגוואי ותפגוש את ברזיל, אנגליה וקרואטיה ייפגשו בחצי הגמר השני

על פי מומחי ה-Winner  צרפת תשלח את אורוגוואי (ללא קבאני הפצוע), חזרה הביתה וכשהיחס על ניצחון של הטריקולור בתוך 90 דקות עומד על פי 1.80, בעוד ניצחון של אורוגואי עומד על פי 4.40. תוצאת תיקו ביחס של פי 3.05. בהימור על העולה לשלב הבא (כולל הארכה ופנדלים), הפערים מצטמצמים, אולם עדיין צרפת פייבוריטית ביחס של פי 1.35 לעומת יחס של פי 2.15 לאורוגואי. מבין המבקיעים, מומחי ה- Winner מעריכים שגריזמן יבקיע ראשון ביחס של פי 4.5, ואחריו אמבאפה וסוארס (יחס פי 5). מאוחר יותר מחר, תפגוש ברזיל את נבחרת בלגיה. ב-Winner מאמינים שניימאר וחבריו ינצחו בתום 90 הדקות, ביחס של פי 1.95, לעומת יחס של פי 3.50 לניצחון בלגיה. לתיקו, מעניקים יחס של פי 3.20. גם פה בהימור על העולה לשלב הבא (כולל הארכות ופנדלים), הפערים ביחסים מצטמצמים, כשברזיל פייבוריטית ביחס של פי 1.4 לעומת בלגיה (פי 2). מבין המבקיעים, מומחי ה-Winner מעריכים שניימאר יבקיע ראשון ביחס של פי 4.5, אחריו פירמינו ולוקאקו ביחס של פי 5.

בצד שני של רבע הגמר, שבדיה מול אנגליה ורוסיה מול קרואטיה. מומחי ה- Winner מאמינים שלראשונה משנת 1990, אנגליה תעבור את שלב רבע הגמר ותנצח את שבדיה ביחס של פי 1.80, לעומת 4.40 לניצחון של השבדים. תוצאת תיקו מקנה יחס של פי 3.15. בהימור על העולה לחצי הגמר (כולל הארכה ופנדלים), מומחי ה-Winner מאמינים שאנגליה הסירה את קללת הפנדלים והיא מובילה ביחס של פי 1.25 לעליה לעומת יחס של פי 2.4 לשבדיה. הארי קיין מוביל בגדול את טבלת המבקיעים עם יחס של פי 3.3 למבקיע ראשון. המארחת, רוסיה, תסגור את שלב רבע הגמר כשתפגוש את קרואטיה. מומחי ה-Winner מאמינים שקרואטיה תגדע את החלום הרוסי ותנצח את רוסיה בתום 90 הדקות ביחס של פי 2.05, ניצחון לרוסיה מוערך ב-3.75 ותיקו ביחס של 2.80.
 


12:00: חצי הגמר של בן שהר
חלוץ הפועל באר שבע ונבחרת ישראל סיפק באינסטגרם את התחזית שלו לרבע גמר המונדיאל שייפתח מחר. מה דעתכם?


 

@bensahar14 מנחש שהנבחרות שיעלו לחצי גמר הן צרפת, ברזיל, אנגליה ורוסיה. מסכימים עם בן? #הניחוש_שלי

A post shared by ההתאחדות לכדורגל בישראל (@israel_football_association) on



11:45: מירי רגב יודעת למה אנגליה ברבע הגמר
אחרי הביקור של הנסיך וויליאם בכותל והעלייה של נבחרת שלושת האריות לרבע הגמר, המאייר ליאו אטלמן מצא את הקשר בין שני האירועים.


 

#מונדיאל #אנגליה#ירושלים#ישראל#ידיעותאחרונות#ספורט#כדורגל#קריקטורה #איור#mundial #england #illustrator #cartoon

A post shared by Leo Atelman ליאו אטלמן (@leoatelman) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי