צפו בתקציר: צרפת גברה 0:2 על אורוגוואי, גריזמן כבש ובישל

שחקני צרפת חוגגים
שחקני צרפת חוגגים | Gettyimages

הצרפתים עלו ליתרון חמש דקות לפני השריקה למחצית אחרי שכדור חופשי מושלם של גריזמן מצא את הראש של וראן שמקרוב נגח לרשת. גריזמן עצמו הכפיל בדקה ה-62 אחרי טעות נוראית של מוסלרה והצרפתים בחצי גמר המונדיאל

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת עשתה הערב (שישי) עוד צעד אולי בדרך להחזיר את גביע העולם לפריז. הטריקולור גברו 0:2 על אורוגוואי ועלו לחצי גמר המונדיאל.


חמש דקות לסיום המחצית הראשונה הרים אנטואן גריזמן כדור חופשי לתוך הרחבה ומצא את הראש של רפאל וראן. האחרון התרומם ונגח פנימה כדי להוריד את הצרפתים ליתרון במחצית.


במחצית השניה היה נדמה כי אורוגוואי תזרוק למערכה את אדינסון קבאני שישב על הספסל אחרי שלא הצליח להתאושש לגמרי מהפציעה שספג במשחק מול פורטוגל בשמינית הגמר. חסרונו מאוד הורגש במשחק ההתקפה של האורוגוואים, כשגם סוארס לא ממש הצליח לתפקד ונראה כי גם הוא יעדיף לא לזכור את המונדיאל הזה לטובה.


באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >




בדקה ה-62 בעט גריזמן כדור מחוץ לרחבה שעשה דרכו אל ידיו הבטוחות של מוסלרה, אלא שהשוער לא היה מספיק עירני, לא הצליח לתפוס את הכדור שחדר לרשת. 0:2.


בשלב הזה האורוגוואים כבר הרימו ידיים, הצרפתים השתעשעו עד ששמעו את השריקה האחרונה ועכשיו הם יכולים להתכונן לחצי הגמר, ומי יודע, אולי גם לגמר.




אוהדי אורוגוואי מחייכים לפני המשחק. אחרי המשחק הם כבר הפסיקו לחייך (GettyImages)


צרפת: הוגו לוריס, לוקאס הרננדז, סמואל אומטיטי, רפאל וראן, בנג'מין פבאר, אנגולו קאנטה, פול פוגבה, קורנטן טוליסו, אנטואן גריזמן, קיליאן אמבפה, אוליבייה ז'ירו. 


אורוגוואי: פרננדו מוסלרה, חוסה חימנס, דייגו גודין, מרטין קאסרס, רודריגו בנטקור, נהיטאן נאנדס, לוקאס טוריירה, מתיאס וסינו, דייגו לקסלט, לואיס סוארס, כריסטיאן סטואני.



פוגבה מנסה לשמור על הכדור מול פריירה (GettyImages)


מהלך המשחק

דקה 15 – הזדמנות גדולה לצרפתים כשהצמד אוליבייה ז'ירו וקיליאן אמבפה כמעט והביכו את ההגנה האורוגוואית, בסיומה של ההתקפה נגח החלוץ הצעיר כדור קשתי שעלה קצת מעל השער של מוסלרה.


דקה 35 – ניסיון מעניין של אורוגוואי לתפוס את ההגנה הצרפתית לא מוכנה, אבל הבעיטה שהצליח לייצר פריירה לא אילצה את לוריס אפילו להתכופף כדי לעצור אותה.


דקה 40 – 0:1 לצרפת – כדור חופשי מושלם של גריזמן מצא את הראש של וראן שמקרוב נגח לרשת של מוסלרה והעלה את הצרפתים ליתרון.



רפאל וראן חוגג את שער היתרון של צרפת (GettyImages)


דקה 44 – קאסרס התרומם לנגיחה בתוך הרחבה הצרפתית, אבל הוגו לוריס התעופף בצורה מדהימה והציל את הנבחרת שלו מספיגה.


לוריס בזינוק אדיר מציל את הצרפתים מספיגת שער שיוויון (GettyImages)


מחצית שניה

דקה 62 – 0:2 לצרפת – אחרי שבישל את השער הראשון, גריזמן התכבד בשער השני. הוא בעט כדור לא חזק במיוחד לעברו של מוסלרה, אלא שהשוער לא היה עירני מספיק, ניסה לקלוט את הכדור שברח לו וחדר פנימה.



שחקני צרפת חוגגים אחרי השער השני ומתחילים להתכונן לחצי גמר המונדיאל (GettyImages)


האורוגוואים הרימו ידיים אחרי השער השני ונראו חסרי מוטיבציה. הצרפתים מצידם לא הקשו יותר מדי וחיכו לשמוע את השריקה האחרונה כדי לפצוח בחגיגות העלייה לחצי הגמר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי