רק רשת: למי הזאר היה מעניק את כדור הזהב?

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

כוכב נבחרת בלגיה גילה בראיון שהתואר מגיע לאמבפה, ושכילד גדל דווקא על נבחרת צרפת אותה יפגוש מחר. וגם: קנבארו נזכר במונדיאל 2006, סאות'גייט נותן מוטיבציה וממשלת קירגיסטן מפצה את קורבנות תקרית הדריסה

(גודל טקסט)
14:20: ממשלת קירגיסטן תפצה את הנפגעים
נהג מונית קירגיזי שהשתולל במוסקבה ב-16 ביוני וירה לכל עבר וכמו כן פגע בשתי נשים מקסיקניות שבאו למונדיאל הצליח להשיג את הסכמת נשיא קירגיסטן לעזור לשיקום של כמה מהפצועים. ממשלת קירגיסטן גם החליטה לממן להם את הטיפול. נכון לעכשיו נהג המונית עצור, אבל ממשלת קירגיסטן מערערת כדי לשחררו. הוא פצע בין היתר שבעה אנשים וניסה לברוח מהמקום. הוא נעצר אחרי יומיים לחודשיים. 



13:45: המוטיבציה של סאות'גייט
נבחרת אנגליה תפגוש ביום רביעי את קרואטיה בחצי גמר המונדיאל, ומאמנה אמר: "דיברנו עם הנבחרת שזכתה ב-1966 איך הם עדיין נערצים. אולי בעידן המודרני, עם המדיה החברתית וכל השאר, זה יהיה אפילו יותר".


 

Some #MondayMotivation from our manager: "We've talked on the team which won [in 1966] – how they're still held and revered. Perhaps in the modern era, with social media and everything else, that would be even greater."

A post shared by England (@england) on



13:00: המסר של הזאר
למרות הסנטימנטים לטריקולור, רגע לפני חצי גמר המונדיאל נגד צרפת, קפטן הנבחרת הבלגית אדן הזאר במסר ברור באינסטגרם: "תעצרו אותי אם אתם יכולים"


 

Stop me if you dare. @nikefootball Believe. #justdoit

A post shared by Eden Hazard (@hazardeden_10) on



12:30: את מי הזאר אוהד?
אדן הזאר גילה שבצעירותו היה יותר אוהד צרפת מאשר נבחרת בלגיה. הוא גם גדל בנוער של ליל מגיל 14 הממוקמת על הגבול בין בלגיה וצרפת. "האחים שלי ואני היינו אוהדי צרפת כי גדלנו על המונדיאל 1998 בו צרפת זכתה בגביע למרות שלבלגיה היו תמיד שחקנים טובים". על קיליאן אמבפה אמר: "יש לי כבוד גדול אליו. כשהוא היה צעיר הוא ראה סרטונים שלי ועכשיו זה התחלף. אני עוקב אחרי מה שהוא עושה". הזאר שמועמד לזכות ב"כדור הזהב" הצהיר שהתואר מגיע לאמבפה. 
 

France's Kylian Mbappe 'deserves Ballon d'Or' — Belgium's Eden Hazard – https://t.co/ACDBKOAboX – For @ESPNFC. #FRA#WorldCup#BEL

— Jonathan Johnson (@Jon_LeGossip) 9 ביולי 2018
 


12:00:קנבארו נזכר בפעם שהניף גביע
היום לפני 12 שנים איטליה זכתה במונדיאל הרביעי שלה אי פעם, אחרי שגברה 3:5 על צרפת בפנדלים אחרי 1:1 בתום 120 דקות, כולל נגיחה בלתי נשכחת של זינדין זידאן במרקו מטראצי. קפטן האזורי אז, פאביו קנבארו, העלה את התמונה הבאה לאינסטגרם בצירוף הכיתוב: "תניף את הגביע קפיטנו! תניף אותו לשמים, קפיטנו, כי הוא הגביע של כל האיטלקים! כי היום זכינו הודות לכם! תניף אותו גבוה כי היום טוב יותר להיות איטלקי! 9/7/2006".


 

Alza la coppa, capitano! Alzala alta al cielo, capitano, perché questa è la coppa di tutti gli italiani! Perché oggi grazie a voi abbiamo vinto tutti! Alzala alta perché oggi è più bello essere italiani! 9/7/2006 #12 ⭐️⭐️⭐️⭐️ #100 #presenze @fifaworldcup @azzurri

A post shared by Fabio Cannavaro (@fabiocannavaroofficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי