ראמוס: אין כמו להתחיל עידן חדש עם ניצחון על אנגליה

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | AFP

קפטן נבחרת ספרד היה מרוצה מפתיחת עידן לואיס אנריקה, והתייחס לשריקות ספג בוומבלי: "לאף אחד לא אכפת שמשפחתי ואני קיבלנו איומים ברצח". המאמן החדש אמר: "בואו לא ניכנס לאופוריה, מול קרואטיה יהיה יותר קשה"

(גודל טקסט)
לואיס אנריקה לא הגיע בסופו של דבר לאנגליה למרות שהיה מועמד הקיץ לאמן את צ'לסי ואת ארסנל, אך בסופו של דבר מונה למאמן נבחרת ספרד והגיע לממלכה מהדלת הראשית וניצח במשחק הבכורה שלו על הקווים כשגבר 1:2 מבריק על נבחרת שלושת האריות באצטדיון וומבלי, ולמרות ההרכב החסר, הוכיח שיש ל"לה רוחה" המתחדשת עתיד מבטיח. ב"מארקה" נכתב על "פתיחה מושלמת לעידן החדש של לואיס אנריקה". רק חמישה שחקנים מאלה ששיחקו בשמינית גמר המונדיאל הופיעו אתמול בוומבלי, מהפכה של ממש.


בספרד נרשמה שביעות רצון מהמשחק, אבל ב"מארקה" תהו מדוע פרננדו היירו לא שיתף אפילו לדקה אחת במונדיאל האחרון את סאול, שכבש את שער השיווין אתמול מול אנגליה. בעיתון "אס" נכתב בכותרת: "ניצחון של יוקרה". קשר אתלטיקו מדריד קיבל בעיתון ציון של 3 כוכבים, והשאר 2 ו-1 כוכבים. "הוא מאוד מוצא חן בעיניי", אמר לואיס אנריקה. "אני אוהב אותו כשחקן. יש לו יכולות טכניות וראיית משחק. הוא שחקן מושלם". סאול עצמו: "עבדתי קשה מאוד באתלטיקו מדריד כדי לקבל הזדמנות בנבחרת. זה היה לילה קסום עבורנו וניצחון גדול. במחצית השנייה ידענו גם לסבול וחשוב מאוד להיות מאוחדים ברגעים קשים".


גם חלוץ ולנסיה, רודריגו, הוכיח שז'ולן לופטגי לא טעה כשרצה אותו בריאל מדריד. הספרדי-ברזילאי בישל את השיוויון לסאול, קבע בעצמו מהפך שהבטיח ניצחון וקיבל מחמאות. רודריגו אמר: "כולנו שיחקנו טוב וזו פתיחה טובה, לא רק בשבילי, אלא בשביל כולם. דה חאה? אני מקווה שעכשיו תתחילו לכתוב עליו דברים טובים". שוער מנצ'סטר יונייטד אכן היה נהדר ורשם כמה הצלות נפלאות. "מעולם לא היו לי ספקות בנוגע לדה חאה", אמר לואיס אנריקה. "יכול להיות שהוא טועה לפעמים, בדיוק כמו כל אחד אחר, אבל הוא אחד מהטובים בעולם. כשמסתכלים על המספרים והנתונים שלו – הוא מספר 1 בעולם. אני שמח במיוחד עבורו כי הוא משחק נפלא בפרמיירליג כל שבוע".


לואיס אנריקה המליץ לשחקנים לא להסתנוור מהניצחון ולהיות מוכנים למשחקם הבא בליגת האומות נגד קרואטיה: "בואו לא ניכנס לאופוריה. זה ניצחון חשוב מאוד, אבל מול קרואטיה הולך להיות קשה יותר. בכדורגל תמיד מדובר בהווה והניצחון על אנגליה, מתוק ככל שיהיה, הוא כבר היסטוריה, אבל גם ניצחון גדול".


#LaPortada 'Toque de calidad' pic.twitter.com/3iC9A6oRKC

— MARCA (@marca) 8 בספטמבר 2018

הקפטן הספרדי סרחיו ראמוס ספג שריקות בוז בוומבלי בגלל האירועים בגמר ליגת האלופות נגד ליברפול, אחרי שנטען שפצע בכוונה את מוחמד סלאח והתנגש בלוריס קאריוס וגרם לו לזעזוע מוח. אוהדי המייטירדס באצטדיון לא אהבו לראות אותו, בלם ריאל מדריד אמר בסיום: "ציפיתי לקבלת פנים קצת אחרת. האוהדים זוכרים אירוע אחד שהיה בגמר ליגת האלופות, אבל לאף אחד לא אכפת שמשפחתי ואני קיבלנו איומים ברצח".


על המשחק אמר: "התחלנו עידן חדש עם מאמן מנוסה ואין יותר טוב מניצחון באנגליה". על העובדה ששיחק לראשונה אחרי תקופה ארוכה ללא ג'רארד פיקה לצידו, אחרי שהאחרון פרש מהמדים הלאומיים: "הוא בלם גדול שעושה את ההבדל. הוא עשה עבודה גדולה כששיחק בנבחרת, אבל אנחנו מסתכלים עכשיו רק לעתיד ויש כמה שחקנים טובים שיכולים למלא את מקומו".


מרקוס אלונסו שחגג הופעת בכורה בהרכב אמר שלא הבין למה שרקו בוז לראמוס: "אולי האוהדים האלה לא הפנימו את העימות בינו לבין סלאח, אבל גם לא צריך להתייחס לזה בכל כך הרבה רצינות. אני מאושר שעזרתי לנבחרת לנצח. אף פעם לא היה קל לנצח כאן. דה חאה הציל אותנו כמה פעמים מתיקו". טיאגו אלקנטרה אמר שהשחקנים מאושרים מהפילוסופיה של לואיס אנריקה: "היינו עם לואיס רק כמה ימים ואנחנו עושים איתו צעד אחר צעד, אבל אנחנו מרוצים מאוד מהאימונים שהוא העביר לנו מפילוסופיית המשחק שלו. אנחנו מאושרים מהמשחק כי ניצלנו הזדמנויות".


#PortadaSp_ La @SeFutbol debuta en la @UEFAEURO con una victoria de gran prestigio en Wembley (1-2) ante Inglaterra. @saulniguez y #Rodrigo marcaron los goles. No se ganaba en Wembley desde 1981. Gran bautizo en el banquillo de la Selección para @LUISENRIQUE21. pic.twitter.com/P2HBuKB70p

— Sphera Sports (@SpheraSports) 8 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי