סנטוס: כריסטיאנו רונאלדו יחזור לנבחרת באוקטובר

רוי פטריסיו עם רובן נבס
רוי פטריסיו עם רובן נבס | AFP

מאמן נבחרת פורטוגל היה מרוצה מה-0:1 על איטליה שהושג ללא הכוכב הגדול: אף נבחרת לא טובה יותר בלי השחקן הטוב בעולם, שחקנים שניצלו את את זה להוכיח את עצמם". וגם: השיא של פפה והחופשה של CR7

(גודל טקסט)
גם ללא כריסטיאנו רונאלדו, פורטוגל הסתדרה אתמול (שני) מצוין וניצחה 0:1 את איטליה משער של אנדרה סילבה, שמלבד הניצחון רשם גם נקמה אישית קטנה בכדורגל האיטלקי. החלוץ הגיע בקיץ שעבר למילאן ככוכב גדול, אך לא הצליח להשתלב בפרויקט החדש והושאל לסביליה שם כבש כבר שערים בשלושה מחזורים.


בעיתון הפורטוגלי "ז'ורנל דה נוטיסיאס" נכתב שהשער של סילבה "הפיל את החומה האיטלקית", במה שהיה הניצחון הראשון של פורטוגל על איטליה אחרי 61 שנה. "פורטוגל בלי רונאלדו ועם הרבה צעירים הייתה הרבה יותר טובה והראתה ניצוצות של כדורגל יפה", נכתב בעיתון. ב"או ז'וגו" נבחרת הכותרת: "הבטיחו לנו וקיימו. סנטוס הימר על הצעירים והצליח. לפני חודש פורטוגל נראתה נבחרת במצב קשה. יש לה קישור מצוין עם וויליאם קרבאליו, רובן נבס והתקפה מעולה עם אנדרה וברנרדו סילבה". העיתון העניק ציון 7 לקרבאליו, ברנרדו סילבה ואנדרה סילבה, ורק 6 לנבס. פפה וז'ואאו קאנסלו קיבלו 7 בהגנה. ב"או ז'וגו" נכתב שסנטוס מצא נוסחה מנצחת כשהציב את קרבאליו בעמדת 8 קצת לפני נבס וכך הקישור הפורטוגלי שלט במשחק.


מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס החמיא: "התחלנו ברגל ימין? הייתי אומר שהתחלנו עם שתי הרגליים על הקרקע כי אם היינו משחקים על רגל אחת אפשר היה ליפול", אמר בחיוך בתשובה לשאלה. "שיחקנו טוב במחצית הראשונה למעט 10 דקות שנתנו לאיטלקים לתקוף. התוצאה טובה בסך הכל. זה מפעל בו אתה לא יכול לחשוב רחוק מדי. צריך לחשוב רק על המשחק הבא, נגד פולין באוקטובר. כריסטיאנו רונאלדו יחזור באוקטובר כי אין אף נבחרת בעולם שטובה יותר כשהשחקן הטוב בעולם לא משחק בה, אבל יש שחקנים שניצלו את העובדה להוכיח את עצמם ואני שמח על כך".


בלם אלופת אירופה, פפה, עשה היסטוריה כשהפך לשחקן הראשון שנולד מחוץ לאירופה שרשם 101 הופעות בנבחרת. למרות שהגיע מברזיל, בגיל 35 הוא נחשב כבר לאגדה בפורטוגל ואף אחד כבר לא ממש זוכר את ארץ מוצאו המקורית. עד כה כבש שבעה שערים במדים הלאומיים ובישל עוד שניים.


Pepe is the FIRST PLAYER in ALL the history of the soccer that overcomes the 100 international matches with a European national selection (Portugal ), having been born in South America (Maceió-Brasil )

— MisterChip (English) (@MisterChiping) 10 בספטמבר 2018

ובעוד פורטוגל עובדת קשה בכר הדשא, כריסטיאנו רונאלדו וחברתו ג'ורג'ינה רודריגס מבלים בחופשה במונאקו לחופשה. רונאלדו פרסם פוסט באינסטגרם הוא הוא צולם משתזף ביאכטה שלו תחת הכיתוב: "ויטמין D", כשבת זוגו פרסמה תמונה דומה. מצבה של נבחרתו נראה מצוין אם היא מסתדרת בדרג א' ללא CR7.


Vitamina D ‍♂️ pic.twitter.com/iICtdtkL93

— Cristiano Ronaldo (@Cristia68614084) 10 בספטמבר 2018

"Vive la vida con quien te dé la vida." Frida Kahlo
Feliz día ❣ pic.twitter.com/CTcnKln7Jg

— Georgina Rodríguez (@georginajacaa) 8 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי