פליפה לואיס: "הייתי רוצה לראות את ניימאר חוזר לברצלונה"

ניימאר
ניימאר | Gettimages

לאחר ה-0:5 הענק של ברזיל על פרו מגן אתטליקו מדריד התייחס לשחקן היקר בעולם: "הוא צריך להחזיר את החיוך שלו". צ'יצ'י אמר בסיום: "צברנו ביטחון והראינו אופי". הסלסאו מתכוננים למשחק אפשרי נגד ארגנטינה

(גודל טקסט)

נבחרת ברזיל עלתה אמש (שבת) מראשות הבית לשלב רבע הגמר של הקופה אמריקה עם הרבה סטייל אחרי שפירקה 0:5 את נבחרת פרו והשכיחה את הטורניר והשכיחה את הטורניר הזוועתי משנת 2016 בו לא עברה את שלב הבתים.

צ'יצ'י שמונה למאמן הסלסאו בשנת 2016 מוביל את הסלסאו להישגים מרשימים במיוחד – ב-39 משחקים הפסיד רק שני משחקים כאשר רק ההדחה לנבחרת בלגיה ברבע גמר מונדיאל 2018 הייתה במשחק רשמי. היריבה הבאה של ברזיל תיקבע מחר בלילה לאחר שבית ג' ייסגר ובברזיל חושבים על משחק אפשרי נגד ארגנטינה כבר בשלב הבא והאוהדים כבר נערכים לקרב הענקים.

המאמן אמר בסיום: "הנבחרת הייתה יציבה במשחק ולמדה לתקן את הטעויות שלה. נצטרך להמשיך להיות אפקטיביים. היה לנו משחק מצוין. כל עוד המגרש טוב, קל יותר לחבר מסירות וזה עזר לנו בפתיחה. צברנו ביטחון והראינו אופי, אנחנו מנסים לשחק את הכדורגל הכי איכותי ויעיל שאנחנו יכולים.


צ'יצ'י ממשיך ברצף הנהדר בנבחרת ברזיל (AFP)

למרות שלא משחק בקופה ניימאר סוגיית העזיבה שלו שוב תפסה כותרות לאחר שפיליפה לואיס דיבר על חזרה אפשרית של השחקן היקר בעולם לברצלונה: "הייתי רוצה לראות אותו בברצלונה שם הוא מאושר והוא צריך להחזיר את החיוך שלו". לגבי עתידו אמר המגן: "הבטחתי לאתלטיקו שאני לא מתכוון לנהל מו"מ עם אף מועדון אחר עד סיום הקופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי