צפו בתקציר: קבאני כבש, אורוגוואי ניצחה 0:1 את צ'ילה

שחקני אורוגוואי חוגגים
שחקני אורוגוואי חוגגים | Buda Mendes/Getty Images

חלוץ פ.ס.ז' נגח את השער הניצחון בדקה ה-82 וסידר לתכולים מפגש נוח נגד פרו ברבע הגמר. המפסידה מנגד, תתמודד את קולומביה החזקה. במשחק המקביל: יפן ואקוודור שסיימו את דרכן בקופה, נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

משחקי הנעילה של שלב הבתים בקופה אמריקה התקיימו הלילה (בין שני לשלישי) כשבמוקד הקרב על ראשות בית ג' בית אורוגוואי למחזיקת המפעל צ'ילה. חבורתו של אוסקר טבארס ניצחה 0:1 והיא נמנעה ממשחק קשה במיוחד נגד קולומביה ובמקום זאת תפגוש את נבחרת פרו. במשחק המקביל נבחרת יפן נפרדה ב-1:1 נגד אקוודור.

אורגוואי – צ'ילה 0:1
שתי הנבחרות החזקות בבית ג' נפגשו בקרב ישיר על המקום הראשון במטרה להימנע ממפגש נגד נבחרת קולומביה כבר בשלב הבא. אלופת הקופה הנוכחית ידעה שתיקו יספיק לה לשמור על המקום הראשון בעוד אורוגוואי הייתה חייבת לנצח.

אחרי 82 דקות מרוטות עצבים אוגווראי מצאה את הרשת כאשר אדינסון קבאני נגח כדור גובה של ג'ונתן רודריגס והשיג את שלוש הנקודות היקרות לתכולים, שיפגשו בשלב הבא את נבחרת פרו.


הפסד ראשון של צ'ילה בקופה (Alexandre Schneider/Getty Images)

אקוודור – יפן 1:1 (לצפייה בתקציר)
אקוודור שהפסידה את שני משחקיה הראשונים פגשה את המארחת מאסיה שידעה שניצחון אולי היה יכול לעלות אותה למקום השלישי, אך שתי הנבחרות החלשות בבית נפרדו בחלוקת נקודות. שוייה נקג'ימה כבש ראשון (15), אנחל מנה (35) איזן וקבע את תוצאת המשחק.

משחקי רבע הגמר
ברזיל – פרגוואי
ונצואלה – ארגנטינה
קולומביה – צ'ילה
אורוגוואי – פרו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי