"ליאו, ברזיל מחכה לנו": ארגנטינה דרוכה לקראת רבע הגמר

ליאו מסי, אנחל די מריה
ליאו מסי, אנחל די מריה | MAURO PIMENTEL/AFP/Getty Images

מסי וחבריו ישובו לאצטדיון המרקאנה מול ונצואלה (החל מ-21:45 בספורט4) לראשונה מאז גמר המונדיאל ב-2014, בתקשורת המקומית כבר מפנטזים על מפגש נגד הסלסאו בחצי. לאוטרו מרטינס: "המשחק החשוב בקריירה שלי"

(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שברזיל שרדה מותחן מול פרגוואי והשיגה את הכרטיס הראשון לחצי גמר הקופה אמריקה, ארגנטינה כולה בכוננות שיא: ניצחון הערב על ונצואלה (החל מ-21:45, ישיר בספורט4) לא רק יבטיח לה את הכרטיס השני לחצי הגמר, אלא יסדר קלאסיקו מטורף לחלוטין בשלב הבא מול הסלסאו, מארחת התחרות.

חמש שנים לאחר המונדיאל, שוב מאות אוהדים ארגנטינאים מציפים את רחובות ריו דה ז'ניירו לקראת המפגש הערב מול ונצואלה באצטדיון המראקנה, אבל העלייה של ברזיל בהחלט הובילה לכך שכל הכותרות בארגנטינה כבר מתייחסות לברזיל, כשאת התקוות, כמובן, תולים בליאו מסי: "ליאו, ברזיל מחכה לנו", נכתב, למשל, ב"OLE".

1,811 ימים בידוק עברו מאז שארגנטינה נכנעה לגרמניה בגמר באצטדיון המרקאנה בגביע העולם ולמעשה רק ליאו מסי, סרחיו אגוארו, אנחל די מריה וניקולאס אוטמנדי שמרו על מקומם ב"אלביסלסטה" במהלך אותן חמש שנים. אחד הכוכבים העולים שלא זכה להיות אז הוא חלוץ אינטר, לאוטרו מרטינס בן ה-21, שאמר לקראת המשחק: "זה המשחק הכי חשוב בקריירה שלי. זה רגע שתמיד חלמתי עליו ואנסה לעשות את הכל בשביל שנצליח. ארוץ עד הכדור האחרון במשחק ובתקווה נשיג תוצאה חיובית. אנחנו לא הפייבוריטים, אבל אנחנו נבחרת גדולה שתשאיר הכל על המגרש".


המשחק החשוב בחייו. מרטינס (Marcelo Endelli/Getty Images)

המאמן ליאונל סקאלוני, שנוהג בדרך כלל לפרסם את הרכב נבחרתו שעות לפני המשחק, הבהיר שהפעם הוא לא צפוי לעשות זאת: "זה נכון שעשיתי את זה, אבל נראה שזה לא יקרה יותר. זה לא בגלל מאמן היריבה, אלא שאני רוצה ללמוד עוד ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר".

על פי המסתמן, סקאלוני ישנה את ההרכב גם הפעם והמשמעות היא שיעלה ל-13 משחקים ברציפות עם הרכב שונה. נראה ששלישיית ההתקפה דווקא לא תשתנה, כך שמסי ימשיך לשתף פעולה עם מרטינס ואגוארו, אבל בקישור עשוי ג'ובאני לו צ'לסו לאבד את מקומו למרקוס אקוניה וגם בהגנה ייתכן שחרמן פצלה יפתח במקום רנסו סראביה, כך שחואן פויט יוצב באגף ימין בהגנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי