צ'ילה מחכה לקולומביה בשחזור חצי גמר הקופה מ-2016

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Bruna Prado/Getty Images

אלכסיס סאנצ'ס, ארתורו וידאל וחבריהם ינסו להמשיך במסע להגנה על התואר נגד היריבה שאותה ניצחו בדרך לזכייה האחרונה. חאמס רודריגס וחבריו רוצים לשמור על המאזן המושלם, ספאטה צפוי לפתוח במקום פלקאו בחוד

(גודל טקסט)

נבחרת צ'ילה, זוכת הקופה אמריקה פעמיים ברציפות, תעלה הלילה (בין שישי לשבת, 01:45 שידור ישיר בספורט1) למפגש עם קולומביה בקורינתיאנס ארנה במטרה לשמור תארה ולהשיג את המקום בחצי הגמר. אם להסתמך על מפגשים קודמים בין הקבוצות, צפוי לנו מאבק לוהט. בחמשת המשחקים האחרונים ביניהן נשלפו ארבעה כרטיסים אדומים ומספר לא מבוטל של כרטיסים צהובים.

הצ'יליאנים נהנים ממאזן עדיף במפגשים מול "הקפטרוס" במסגרת הקופה, עם שבעה ניצחונות לעומת שני הפסדים ושני משחקים שהסתיימו בתיקו. הניצחון האחרון התרחש בחצי הגמר של הטורניר ב-2016, 0:2 בזכות שערים של צ'ארלס ארנגיס וחוסה פואנסלידה. אלכסיס סאנצ'ז, שסבל מעונה רעה במנצ'סטר יונייטד, כבש פעמים בשלב הבתים ונראה שהמשימה במדים הלאומיים החזירה לו את התיאבון.

פרט פיקנטי לקראת המשחק הוא העובדה שמאמנה של צ'ילה, ריינאלדו רואדה, הוא קולומביאני: "כבר פגשתי את קולומביה פעמים רבות", אמר רואדה, "יש הבדל בין השכל לרגש". ארתורו וידאל, שקיבל מנוחה במשחק נגד אורוגוואי לאחר שנבחרתו הבטיחה העפלה לרבע הגמר, צפוי לחזור להרכב הלילה.

ינסו להחזיר לצ'יליאנים על ההפסד ב-2016. חאמס רודריגס ודובאן ספאטה (Wagner Meier/Getty Images)
ינסו להחזיר לצ'יליאנים על ההפסד ב-2016. חאמס רודריגס ודובאן ספאטה (Wagner Meier/Getty Images)

הקולומביאנים בראשותו של המאמן הפורטוגלי קרלוס קיירוש נראים נפלא עד כה ומגיעים לשלב הזה עם מאזן מושלם, לאחר שלושה ניצחונות כולל אחד משכנע ביותר על ארגנטינה וללא שער אחד לחובתם. חאמס רודריגס מזכיר עד כה את היכולת הנהדרת שהציג על אדמת ברזיל במונדיאל ב-2014, שבו היה למלך השערים של הטורניר.

אחרי שטס לקולומביה על מנת לשהות לצד אביו החולה, דוד אוספינה יחזור לעמוד בין הקורות. תשומת הלב תלך בעיקר לזהות החלוץ כאשר לפי ההערכות, רדאמל פלקאו הוותיק אינו האופציה הראשונה בהתקפה ומי שצפוי לקבל את הקרדיט הוא דובאן זפאטה, שכבש כבר שני שערים בטורניר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי