צפו בתקציר: צ'ילה בחצי הגמר אחרי 4:5 בפנדלים עד קולומביה

נבחרת צ'ילה
נבחרת צ'ילה | EVARISTO SA/AFP/Getty Images

לאחר 0:0 בתום 90 דקות, בו נפסלו לאלופה צמד שערים של אראנגיס (16) ו-וידאל (71) באמצעות ה-VAR, שתי הנבחרות ניגשו לקרב מהנקודה הלבנה. סאנצ'ס ניצל החמצה של טסיו ושלח את חבורתו לשלב ארבע האחרונות

(גודל טקסט)
שעות ספורות לאחר עלייתה של ארגנטינה לחצי גמר הקופה, התקיים הלילה (בין שישי לשבת) המשחק השלישי והמותח מכולם בשלב רבע הגמר בין צ'ילה לבין קולומביה שהסתיים בניצחון בפנדלים של האלופה לאחר 0:0 בתום 90 דקות.


צ'ילה הייתה טובה יותר מקולומביה במהלך המשחק ואף השכילה לכבוש לאחר 16 דקות כאשר צ'ארלס אראנגיס דחק מקרוב, אבל השער נפסל לאחר בדיקה ב-VAR בטענה לנבדל בתחילת המהלך.


בדקה ה-71 ארתורו וידאל קיבל כדור במרכז הרחבה והפציץ את שערו של דויד אוספינה, אולם גם ל-VAR היו תוכניות משלו – לאחר בדיקה במצלמות הווידיאו ניתן לראות שקשרה של ברצלונה עצר את הכדור בידו לפני הבעיטה לשער, גם הפעם החלטה נכונה של השופט.




עד תום הזמן החוקי לא נכבשו שערים ושתי הקבוצות ניגשו לדו קרב פנדלים. לאחר שמונה בעיטות מדויקות בשני הצדדים, הבלם ויליאם טסיו מקולומביה בעט כדור רשלני שמאלה מדי ואלכסיס סאנצ'ס ידע שאם יכבוש, הוא יעלה את קבוצתו לחצי הגמר. שחקן הכנף של יונייטד בעט כדור מדויקת לפינה הימנית ושלח את קבוצתו לשלב הבא.


יריבתה של צ'ילה תיקבע בין היום בערב (21:45, שידור ישיר בספורט4) לאחר מפגש בין אורוגוואי לפרו, וכך גם תושלם תמונת חצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי