קלאסיקו? מומחי הווינר בטוחים: ברזיל תנצח את ארגנטינה

נבחרת ברזיל
נבחרת ברזיל | NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images

חצי גמר הקופה אמריקה ייצא לדרך הלילה על טהרת הקרב הלוהט של דרום אמריקה, והסלסאו פייבוריטים עם יחס 1.75 לניצחון לעומת 3.7 לאלביסלסטה. מסי הפייבוריט לכבוש ראשון לזכת נבחרתו, מי בצד השני ואיפה קוטיניו?

(גודל טקסט)

הלילה (03:20, שידור ישיר בספורט1) נבחרת ברזיל תפגוש את נבחרת ארגנטינה בחצי גמר הקופה אמריקה, לדרבי לוהט תוצרת דרום אמריקה, ומיליוני אוהדי כדורגל ירותקו למסכים. במפגש האחרון בין הקבוצות, לפני כמעט שלוש שנים, ניצחה הסלסאו 0:3, ונבחרת האלביסלסטה צמאה לנקמה.

לפי מומחי הווינר, ברזיל פייבוריטית ברורה לנצח עם יחס של פי 1.75 לעומת יחס 3.7 לניצחון של נבחרת ארגנטינה. תוצאת תיקו מוערכת במשחק ביחס של פי 3.

ליאו מסי, כמובן, ניצב בראש הטבלה כמבקיע הראשון של ארגנטינה, עם יחס של פי 4.8. במקום השני נמצאים יחד סרחיו אגווארו ולאוטרו מרטינס, שניהם עם יחס של פי 8.  לחובבי ההרפתקאות נספר כי מי שימהר בסכום של עשרה שקלים על כך שהמגן השמאלי ניקולאס טאגליאפיקו יבקיע את השער הראשון לזכות נבחרתו ותוצאת המשחק תהיה 0:6 לארגנטינה – ירוויח סכום של 11,250 ש"ח, כלומר יחס פי 1,125.


ליאו מסי. כצפוי, הפייבוריט לכבוש ראשון לזכות ארגנטינה (Lucas Uebel/Getty Images)

בצד הברזילאי, הפייבוריט לכבוש את השער הראשון נמצא גבריאל ז'סוס, חלוצה של מנצ'סטר סיטי, עם יחס זהה לזה של קפטן ארגנטינה – 4.8. אחריו חלוץ ליברפול, רוברטו פירמינו עם יחס של פי 6. את המקום השלישי חולקים יחד פיליפה קוטיניו ואברטון עם עם יחס של פי 6.5 כל אחד. אם תהמרו בסכום של עשרה שקלים על כך שהמגן פליפה לואיס יבקיע ראשון לזכות ברזיל ותוצאת המשחק תהיה תיקו 3:3, תזכו בסכום של 15,450 שקלים, כלומר ביחס של פי 1,545

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי