מגן קולומביה אישר: "אני ואשתי ספגנו איומים על חיינו"

וויליאם טסיו
וויליאם טסיו | Buda Mendes/Getty Images

25 שנים אחרי שאנדרס אסקובר שילם בחייו אחרי שכבש שער עצמי, וויליאם טסיו, שהחמיץ את הפנדל האחרון של קולומביה נגד צ'ילה שניצחה בדו קרב, קיבל מספר איומים והשוואות לטרגדיה שהתרחשה לפני חצי יובל

(גודל טקסט)

הרוחות בקולומביה לא נרגעות לאחר ההדחה מהקופה אמריקה. וויליאם טסיו, שהחמיץ את הפנדל האחרון של נבחרתו בדו קרב נגד צ'ילה, אישר שקיבל  איומים על חייו ועל חיי משפחתו ברשתות החברתיות. "זה נכון, אני ואשתי ספגו איומים" אמר, טסיו והוסיף: "היא בחרה לפרסם את האיומים, אך אני עוד לא התייחסתי אליהם. אנחנו בוטחים באלוהים".

דניאלה מחייה, אשתו של המגן הנבחרת, פרסמה כאמור בחשבון האינסטגרם שלה צילום מסך, בו נראה אדם שכתב כי הוא מאחל שגורלו של טסיו יהיה כמו אנדרס אסקובר, שחקן העבר של קולומביה שנורה למוות במדינה, לאחר שכבש שער עצמי נגד נבחרת ארצות הברית במונדיאל 1994.

המגן, שמשחק לעיתים תכופות גם כבלם, נתמך בימים אלו על ידי חבריו למדים הלאומיים, ובראשם נמצא חואן קוואדרדו, שאמר לתקשורת שחברו היה בועט העונשין המצטיין באימונים, וזו הסיבה שנבחר לקחת את הכדור החמישי עם כל הלחץ מסביב. שחקן נוסף שנחלץ לעזרתו הוא אדווין קרבונה, שמשחק בליגה המקסיקנית ביחד עם טסיו: "הוא היה אחד מהשחקנים הטובים בליגה בעונה החולפת. הוא אחד משחקני ההגנה הקשוחים ביותר שם, ואסור לשכוח את כל זה. זה מאוד קל להיכנס לרשתות החברתיות ולבקר אנשים".

אנדרס אסקובר. חייו נגמרו לאחר השער העצמי המפורסם נגד ארה
אנדרס אסקובר. חייו נגמרו לאחר השער העצמי המפורסם נגד ארה"ב (MIKE FIALA/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי