ז'סוס ואברטון יפתחו בהתקפה, סנדרו: "ברזיל לא פייבוריטית"

אברטון סוארס
אברטון סוארס | NELSON ALMEIDA / Contributor

אחרי ה-0:5 בשלב הבתים, הסלסאו יפגשו את פרו בגמר הקופה אמריקה (ראשון ב-23:00, ישיר בספורט1). מגן יובנטוס הבהיר: "הם הגיעו לכאן בחסד". מרקיניוס: "הם יבוא במומנטום שונה לחלוטין"

(גודל טקסט)
רגע השיא השיא אליפות דרום אמריקה יגיע מחר (ראשון ב-23:00, שידור ישיר בספורט1) כאשר המארחת ברזיל תפגוש בגמר שייערך בריו דה ז'ניירו את פרו ותנסה לזכות בתואר ראשון מאז שנת 2007. שתי הנבחרות, כזכור, נפגשו בשלב הבתים – אז זה נגמר ב-0:5 מהדהד לזכות הסלסאו.


ברזיל, שלא נוצחה כבר 15 משחקים ברציפות, צפויה לפתוח עם אברטון, רוברטו פירמינו וגבריאל ז'סוס בשלישייה הקדמית, כאשר חוליית הקישור ככל הנראה תורכב מקאסמירו, ארתור ופיליפה קוטיניו. בהגנה אמורים לעלות טיאגו סילבה, מרקיניוס, פיליפה לואיס ודני אלבס הנפלא.


למרות ה-0:5 הקליל בשלב הבתים, מרקיניוס הבהיר שהדרך לזכייה תשיעית בטורניר לא תהיה פשוטה: "גמר זה משחק אחר לגמרי ופרו תגיע להתמודדות במומנטום שונה. הדברים הקטנים יכריעו את זהות המנצחת ואנחנו מבינים שנצטרך להתאמץ בשביל להניף מחר את התואר".


אלכס סנדרו, שיתחיל את המשחק על הספסל, הבהיר: "גמר זה גמר ואנחנו לא פייבוריטים. פרו הגיעה לגמר בחסד ואין לנו שום כוונה לזלזל במה שהם עשו. הקהל ידחוף אותנו ואנחנו ננסה לשמח אותו בסיום ההתמודדות".


פרו, שנוצחה ב-13 מ-14 המשחקים האחרונים שלה נגד ברזיל, תנסה לזכות בקופה אמריקה בפעם השלישית בתולדותיה והראשונה מאז 1975, אז היא גברה על קולומביה בדרך להנפה. 10,000 אוהדים אמורים לדחוף את פאולו גררו וחבריו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי