דני אלבס ביקר את מסי: "הוא התנהג בחוסר כבוד"

ליאו מסי, דני אלבס
ליאו מסי, דני אלבס | Gettyimages

אחרי הזכייה בקופה אמריקה והסערה סביב נושא השיפוט, המגן הברזילאי הגיב הגיב להאשמות הקשות של 'הפרעוש': "הוא חבר שלי, אבל הוא לא תמיד צודק"

(גודל טקסט)
הסערה סביב הביקורת החריפה של ליונל מסי כלפי השופטים והשחיתות ממשיכה להכות גלים. כזכור, לאחר הזכייה של נבחרת ארגנטינה במקום השלישי, מסי נעדר מטקס המדליות ותקף בחריפות את מארגני הטורניר כשאמר: "לא הגעתי לטקס כי לא רציתי לקחת חלק בשחיתות הזאת. יכולנו להגיע רחוק יותר, אך השופטים מנעו את זה מאיתנו".


לאחר מכן, נבחרת ברזיל שגברה על ארגנטינה בחצי הגמר וזכתה בטורניר לאחר ניצחון מרשים בגמר על פרו, תקפה את מסי על הביקורות החריפות שלו. היום, חברו הברזילאי של מסי מימיו בברצלונה, דני אלבס, הצטרף למבקרים:


"הוא חבר שלי, אבל הוא לא תמיד צודק. אפשר להגיד דברים בלהט הרגע, זה לא אומר שהם נכונים". אמר המגן בפתח דבריו. "ראשית, בעיניי הוא העליב את נבחרת גדולה כמו ברזיל. לאחר מכן הוא התנהג בחוסר כבוד להרבה אנשי מקצוע ששמו הרבה דברים בצד כדי להילחם על החלום שלהם".



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by הקול של הספורט ברשת החברתית (@iballisrael) on



"אני חבר שתמיד אומר את האמת, ואני חושב שהוא טועה כשאמר את הדברים האלה". סיכם אלבס


כיום מדווחים בארגנטינה, שהפרעוש צפוי להיות מורחק משלושה משחקים בעקבות הביקורות החריפות שלו על השיפוט והנהלת הטורניר. האלבילסטה יארחו את קופה אמריקה 2020 ביחד עם קולומביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי