זהבי: "אם רוצים לעלות, צריך לשמור על יתרון במשחק בית"

ערן זהבי
ערן זהבי | דני מרון

החלוץ, שכבש את שערו השמיני במוקדמות היורו, הצביע על הבעיה העיקרית של הנבחרת הערב. הרצוג: "לא היינו מסוכנים מספיק, תיקו זו אף פעם לא תוצאה טובה". סולומון: "כולנו מאוכזבים, הגיע לנו לנצח"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הגיעה למחצית קמפיין מוקדמות יורו 2020 וכמה שהיא רצתה לעשות את זה עם ניצחון ביתי על מקדוניה הצפונית. הנבחרת של אנדי הרצוג כבר הובילה 0:1 משער של ערן זהבי, השמיני שלו בקמפיין, אך כמיטב המסורת הרעה שלה ספגה שער שוויון מתסכל ממצב נייח, דווקא במשחקה ה-500 בהיסטוריה, שקבע 1:1 והותיר את אנדי הרצוג בלבד עם נקודה בלבד.

המאמן אנדי הרצוג ניסה להסביר מה היה חסר: "לא מזל, זה בטוח. ייצרנו מצבים, במחצית השנייה היינו יותר טובים והתקפנו, אבל לא היינו מסוכנים מספיק, ההזדמנות הכי טובה הייתה שלהם, בסיום. תיקו זו תוצאה שאף פעם לא טובה לשתי הקבוצות, אבל צריך להתאושש כדי להשיג שלוש נקודות בסלובניה".

ערן זהבי סיכם: "אני חושב שעשינו משחק טוב, שלטנו והגענו לכמה מצבים, הרבה חצאי מצבים שבהם היה חסר פס יותר טוב. אבל אם רוצים לעלות ולהראות בגרות, צריכים לשמור על יתרון במשחק ביתי. ידענו שהמצבים הנייחים הם נשק טוב שלהם, אבל לפעמים אתה מאבד נקודות במשחק שבהם אתה לא מצפה לעשות את זה. כולם ציפו למשחק קל ואנחנו ידענו שלא יהיה כך, כלום לא השתנה וצריך להמשיך לעשות את המיטב".

שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים (דני מרון)

חלודה אצל הרבה שחקנים: "לא חושב שראו את זה על הדשא, לפעמים כשמגיעים בכושר שיא הדברים לא הולכים ולפעמים הפוך. תמיד אפשר לבוא במצב יותר טוב אבל לא נבכה, נתנו 100 אחוז וזה לא הספיק היום, אבל אני גאה בחבריי ובאיך שנלחמנו היוןם. שיחקנו התקפי, גם החילופים היו התקפיים והלכנו על כל הקופה, זה לא הלך".

שער שמיני בקמפיין: "אם זה היה מביא שלוש נקודות זו הייתה סגירת מעגל מושלמת, אבל אני מרגיש טוב כרגע בנבחרת ואני מצליח לבטא את היכולות שלי. לא הגעתי למשחק היום בכשירות מלאה, אפילו רחוק מזה. מקווה שביום שני נהיה יותר טובים".

מנור סולומון, שפתח בפעם השנייה בנבחרת והיה בין היחידים שרשמו הופעה חיובית, הוסיף: "הרגשתי בנוח היום ושמחתי לפתוח בהרכב. היכולת שלי הייתה קרובה יותר למה שהצגתי בשחטאר אבל זה לא משנה כי כולנו מאוכזבים, הגיע לנו לנצח. היינו ראויים לשלוש נקודות. אין מה לעשות, נמשיך קדימה נרצה לנצח בחוץ במשחק הבא".


"לא היינו מספיק מסוכנים". אנדי הרצוג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי