אפקט מסי בישראל: בחברת הכרטיסים נערכים לביקוש חסר תקדים

ליאו מסי
ליאו מסי | JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images

המכירה למשחק בין ארגנטינה לאורגוואי תצא לדרך הערב, באתר "לאן" נערכים לכמות עצומה של הזמנות. הצוות המקצועי של האלביסלסטה נחת בישראל וערך סיור ראשוני באצטדיון בלומפילד

(גודל טקסט)
אחרי הנחיתה אתמול (שני) בישראל, הצוות המקצועי של נבחרת ארגנטינה ערך הבוקר סיור מוקדם באצטדיון בלומפילד לקראת המשחק נגד נבחרת אורגוואי (18.11, 21:15) ויעקוב מקרוב אחר כל המקומות והמתקנים בהם תשהה האלביסלסטה.


מכירת הכרטיסים למשחק תצא לדרך הערב (שלישי בשעה 19:00) באתר "לאן" והצפי הוא לביקוש רב, כאשר את מרבית תשומת לב מושך כוכב ברצלונה, ליאו מסי, שיגיע בפנים השנייה בקריירה שלו לישראל. מעבר לכך, המשחק בין שתי הנבחרת מדרום אמריקה יהיה האחרון שלהם לפני פתיחת קמפין מוקדמות מונדיאל 2022.


במטה חברת הכרטיסים "לאן" נערכים לביקוש חסר תקדים בעקבות העניין הרב סביב המשחק בארץ ובעולם, זאת בכדי לנסות ולמנוע ככל הניתן תקלות טכניות אפשריות ומיותרות. עבור מי שלא יצליח לרכוש כרטיס לאצטדיון, "קבוצת קומטק" נערכת בימים אלו לשידור חי של המשחק בישראל ולעוד מיליוני צופים בעשרות מדינות ברחבי העולם.


כזכור, כרטיס לאדם מבוגר יעמוד על 195 ש"ח ואילו כרטיס לילד יעלה 85 ש"ח. מחירי הקטגוריות הנוספות, שישתנו בהתאם לשערים השונים והמיקום באצטדיון, ינועו בין 280 ש"ח ל-830 ש"ח. יש לציין כי הרכישה תוגבל לארבעה כרטיסים לרוכש במטרה לנסות ולצמצם מקרים של ספסרות בכרטיסים ובכדי לאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות מהמשחק.


לצד מכירת הכרטיסים לקהל הרחב, דניאל בנעים וסילבן אדמס יקצו גם יציע מיוחד שיוקדש לילדי הפריפריות ועמותות ובראשן ילדי קבוצות הכדורגל של "מרכז פרס לשלום" – יהודים, מוסלמים ונוצרים המשחקים יחדיו, עבורם זו תהיה הגשמת חלום לראות מקרוב את כל הכוכבים הגדולים על כר הדשא.



טירוף לקראת הגעתו לישראל. ליאו מסי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי