צפו: ארגנטינה נחתה בישראל, סקאלוני: "מסי ישחק בוודאות"

ליונל מסי, סילבן אדאמס
ליונל מסי, סילבן אדאמס | עודד קרני

אחרי המתנה ארוכה, הפרעוש וחבריו הגיעו לארץ הקודש וזכו לקבלת פנים חמה בתל אביב לקראת המשחק המסקרן נגד אורוגוואי, שערכה אימון מסכם בנתניה. טבארס הודה: "סיטואציה שאנחנו לא מכירים, פחדנו להגיע"

(גודל טקסט)
ההתרגשות בשיאה. נבחרת אורוגוואי התאמנה באצטדיון בנתניה ומיד לאחר מכן ערכה את מסיבת העיתונאים המסורתית בהשתתפות המאמן אוסקר טבארס, שדיבר לקראת משחק ההכנה נגד נבחרת ארגנטינה מחר (שני ב-21:15) באצטדיון בלומפילד שצפוי להיות מלא עד אפס מקום.


טבארס סיפר: "המשפחות שלנו דאגו לגבי המצב בישראל והרגשנו לא נוח עם החדשות שהגיעו, אולם ההתאחדות החליטה שנגיע ואני שמח שאנחנו כאן. פחדנו מהמצב, ראינו שתל אביב נמצאת תחת מתקפה, זו לא סיטואציה שאנחנו מכירים. חשנו הקלה כשהמצב נרגע ואנחנו מוכנים למשחק מול ארגנטינה".


אחרי שאורוגוואי הגיעה לישראל כבר אתמול, לפני זמן קצר נחתו גם ליאו מסי ושחקני נבחרת ארגנטינה. האלביסלסטה כבר סיימה את ההכנות שלה לאחר שערכה אימון מסכם בריאד, ערב הסעודית, אחרי שגברה 0:1 על ברזיל במשחק הכנה שנערך ביום שישי האחרון.



עשרות אוהדים ארגנטינאים חיכו לאלילים שלהם מחוץ למלון "הילטון" בתל אביב, מצוידים בדגלים ותופים, ולאחר המאמן ליאונל סקאלוני סיפר במסיבת העיתונאים: "ליאו מסי וסרחיו אגוארו ישחקו מחר. אני לא יכול לספר יותר מזה בשלב זה, כי אנחנו רק 48 שעות אחרי המשחק נגד ברזיל. אני רוצה לראות כמה שחקנים שלא שיחקו במשחק הקודם. זה המשחק האחרון לפני שמתחילים משחקי מוקדמות רשמיים ולכן אני מעז לתרגל שחקנים נוספים".



"עדיין לא החלטתי מי יעלה בהרכב, נצטרך לחכות קצת עם זה. אני רוצה שהשחקנים יהיו רעננים יותר ונחכה עוד חצי יום בשביל לקבל החלטות". על ההגעה לישראל: "אנחנו באים לשחק כדורגל וזה מה שמעניין אותנו. אנחנו מרגישים טוב כאן בישראל ושמחים להגיע לכאן. אנחנו מצפים לחוויה טובה מאוד".



אוהד נבחרת ארגנטינה בטירוף מחוץ לבית המלון בתל אביב (Gettyimages)


הגיעו מצוידים. אוהדי נבחרת ארגנטינה (Gettyimages)
 



סרחיו אגוארו לאחר הנחיתה (עודד קרני)

ליאו מסי בישראל (עודד קרני)

נשיא ההתאחדות הארגנטינית, קלאודיו טאפיה (עודד קרני)





אדינסון קבאני במהלך האימון בנתניה (Gettyimages)

גם לואיס סוארס התרשם מכר הדשא בשרון (Gettyimages)

ההכנות בעיצומן. נבחרת אורוגוואי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי