פורטוגל, גרמניה וצרפת באותו בית? פורסמו הדרגים ליורו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | JOHN THYS / Contributor

אלופת אירופה ומחזיקת ליגת האומות הוצבה רק בדרג השלישי, לקראת המשחקים ב-2020. אלופת העולם תהיה בדרג השני, אוקראינה תהיה ראש בית, אם ישראל תעלה היא תהיה בדרג הרביעי

(גודל טקסט)
אתמול (שלישי) קמפיין מוקדמות היורו ננעל כאשר ווילס קיבלה את הכרטיס ה-20 והאחרון לפני משחקי הפלייאוף בחודש מרץ. למרות שתמונת העולות טרם הושלמה באופן סופי אופ"א פרסמה היום את קבוצות הדירוג לקראת הגרלת שלב הבתים.


בדירוג הראשון מופיעות נבחרות איטליה, אנגליה, גרמניה וספרד שמארחות את חלק מהמשחקים, אליהן הצטרפו המדורגת ראשונה בעולם בלגיה והפתעת סיבוב המוקדמות אוקראינה של אנדריי שבצ'נקו.


אלופת העולם צרפת שמופיעה מיד אחרי בלגיה בדירוג פיפ"א, נמצאת באופן מפתיע בקבוצת הדירוג השנייה. בנוסף גם הולנד ששבה לטורניר גדול אחרי ארבע שנים נמצאת איתה בדירוג. ההפתעה הגדולה היא הצבתה של פורטוגל בדרג השלישי, אלופת אירופה לא עברה טורניר מוקדמות חלק, אך היא גם מופיעה במקום השישי בדירוג פיפ"א ובחודש יוני זכתה בליגת האומות.


huru 2020

בדרג הרביעי יופיעו פינלנד שעלתה לראשונה ליורו, ווילס וכל ארבע הקבוצות שיעלו דרך הפלייאוף. משמע אם ישראל תצליח להגיע למשחקים האירופאים ב-2020 היא תהיה בוודאות בדרג האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי