זו לא בדיחה: גיגס יאסור על בייל לשחק גולף במהלך היורו

גארת' בייל
גארת' בייל | Stu Forster/Getty Images

לפי "סאן", מאמן ווילס יעביר מסר ברור לכוכב, בדיוק כפי שקרה ב-2018. יו"ר ההתאחדות: "השחקנים צריכים להתמקד רק בכדורגל, אסור שהם יסכנו את בריאותם וכושרם". מה חושבים על זה אוהדי ריאל מדריד?

(גודל טקסט)
מה שציטוט אחד של פדג'ה מיאטוביץ' בראיון בספרד הצליח לעשות. פרשת "גארת' בייל והגולף" לא יורדת מהכותרות. כזכור, שחקן העבר של ריאל מדריד תקף את הוולשי על סדר העדיפויות שלו מה שהפך לשיר של אוהדי נבחרת ווילס, המשיך עם חגיגה של בייל עם הדגל הזה והסתיים בבוז צורם וכעס גדול של אוהדי ריאל מדריד.


אמנם המאמן ראיין גיגס אמר שהתעסקו בעניין הזה יותר מדי אך לפי דיווח ב"סאן" הבריטי, המאמן יאסור על הכוכב לשחק גולף במהלך יורו 2020 (כפי שקרה גם במשחק בסין במרץ 2018).


נשיא ההתאחדות הוולשית ג'ונתן פורד אמר בנושא: "לראיין ברור שהוא צריך לוודא שבמחנה האימונים השחקנים יתמקדו אך ורק בכדורגל". הגיליון הרפואי של בייל ונטייתו התכופה להיפצע ידועה לכל, ואמנם פורד לא הזכיר את שמו ישירות מן הסתם אך נימק: "אסור שהשחקנים יסכנו את בריאותם וכושרם על ידי משחק גולף. אני מניח שכמה שחקנים מסתכלים על זה אחרת. נכון שאי אפשר להתאמן כל היום וצריך קצת בידור לחבר'ה, אבל עליהם להיזהר".




כזכור, ווילס, שהחמיצה את מונדיאל 2018, הצליחה לסיים במקום השני בשלב המוקדמות ולהעפיל ליורו 2020 (לאחר שגברה 0:2 על הונגריה) , בו תתמודד עם איטליה, טורקיה ואזרבייג'אן. "אנחנו נותנים לנבחרת את כל הכלים כדי להצליח", סיכם פורד. ביורו 2016 הנבחרת עשתה היסטוריה כשהגיעה עד לחצי הגמר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי