רוברטו מנצ'יני מרגיע: "אנחנו נוכל לזכות ביורו 2021"

רוברטו מנצ'יני
רוברטו מנצ'יני | Claudio Villa/Getty Images

מאמן נבחרת איטליה דיבר לקראת ההחלטה של אופ"א וטען: "יש דברים יותר חשובים מכדורגל, צריך להקשיב לצוות הרפואי". לגבי הסגל: "אני די סגור לגבי כולם, אבל אנחנו בזמנים חדשים עכשיו"

(גודל טקסט)

מחר (שלישי) אופ"א עשויה להודיע על דחיית טורניר יורו 2020 בכמה חודשים ואולי אפילו בשנה שלמה בעקבות בהלת הקורונה. עם זאת, נראה שמאמן נבחרת איטליה רוברטו מאנצ'יני לא ממש מודאג לגבי המישור המקצועי וסיפר בראיון כי קודם כל צריך לסיים את המגפה ואף סיפק הצהרה מעניינת לגבי העתיד.  "יש דברים חשובים יותר מכדורגל, עלינו להישאר בבית ולסמוך על הצוות הרפואי. הם אנשי מקצוע והם יודעים מה לעשות. עלינו כמו כולם ליום שלישי כדי לחכות להחלטה של אופ"א לגבי קיום יורו 2020".

"אני לא יודע איך זה ייגמר, אבל אם הטורניר יידחה נוכל לזכות בו גם בשנת 2021. הדבר החשוב ביותר הוא הבריאות של כולם. לגבי סגל השחקנים? הייתה לי רשימת שחקנים די ברורה והיו לי התלבטויות לגבי כמה שחקנים שתכננתי להחליט לגביהם רק ברגע האחרון. בכל מקרה אנחנו בזמנים אחרים עכשיו".

איטליה אמנם נמצאת במקום השני בטבלת הזכיות במונדיאל עם ארבע הנפות, אבל ביורו זכו סקוודרה אזורה רק פעם אחת והפסידו בשני גמרים בשנים 2000 ו-2012. כזכור במונדיאל האחרון איטליה לא הופיעה ולמרות זאת, בנבחרת יש ציפיות גדולות לקראת הטורניר הקרוב.

"הטורניר יידחה? בריאות השחקנים חשובה יותר" (Claudio Villa/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי