דיווח: גביע העולם למועדונים ייפתח כחמישה חודשים לפני המונדיאל

גביע העולם למועדונים
גביע העולם למועדונים | GIUSEPPE CACACE/AFP/Getty Images

פיפ"א שוקלת לדחות את המפעל הראשון מסוגו, שהיה צריך להיפתח בסין ב-2021 ליוני 2022. אם אכן ג'אני אינפנטינו ייאשר זאת, השחקנים עלולים לסבול מלוח זמנים צפוף במיוחד

(גודל טקסט)

מגפת הקורונה צפויה לשבש את לוח השנה של הספורט באופן קיצוני וככל הנראה השיא יגיע ב-2022. לפי דיווח ב'אס', פיפ"א שוקל לדחות את גביע העולם לקבוצות, שהיה צריך להתקיים לראשונה בסין ביוני 2021, ליוני 2022.

אם אכן פיפ"א תאשר זאת, השחקנים ייסבלו מלוח זמנים צפוף במיוחד כאשר ייאלצו לסיים את העונה מוקדם יותר כדי לקיים לראשונה את המפעל הקבוצתי, לפתוח את העונה הרגילה ובחודש נובמבר להגיע לטורניר המונדיאל שייערך בקטאר.

עוד נכתב כי נשיא פיפ"א, ג'אני אינפנטינו לא מוכן לבטל את אליפות העולם לקבוצות שייקרא 'סופר 24', כי הוא מאמין שמפעל החדש יהפוך לאטרקציה גלובלית ותהווה תחליף מוצלח יותר לגביע הקונפדרציות, חסר משמעות.

יחד עם זאת עלו אפשרויות אחרות כמו לקיים את המפעל כמתוכנן לא לדחות אותו ל-2023 וההחלטה מצד פיפ"א תתקבל בקרוב, על אף שאינה אישרה את המידע. למרות זאת, גם במקרה של דחייה ליוני 2022 הטורניר הבא אמור להתקיים כמותכן ב-2025, כשנה לפני המונדיאל בארצות הברית, מקסיקו וקנדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי