ואן דייק עקץ: "מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד באותה הרמה?"

play
קודי גאקפו, שחקן נבחרת הולנד לצד וירג'יל ואן דייק | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12 06:07

קפטן נבחרת הולנד ובלמה של ליברפול נשאל בסיום הניצחון 1:3 על ארצות הברית על עתידו של גאקפו שמחוזר על ידי שתי הענקיות: "זה לא עניין של חוסר כבוד, אני חושב שיש לו מה שצריך כדי לעשות את הצעד הבא בקריירה"

(גודל טקסט)

נבחרת הולנד עלתה אתמול (שבת) לרבע גמר המונדיאל לאחר שגברה 1:3 על ארצות הברית משערים של ממפיס דפאי, דיילי בלינד ודנזל דומפריס. הניצחון סידר לאורנג' מפגש פיקנטי עם נבחרת ארגנטינה וליאונל מסי שניצחו 1:2 את אוסטרליה, והשתיים יילחמו על הכרטיס לחצי הגמר. אחד הכוכבים של ההולנדים עד כה בטורניר, שדווקא במשחק מול האמריקאים לא כבש לראשונה בקטאר, הוא קודי גאקפו שמחוזר על ידי הקבוצות הגדולות ביותר באירופה.

עם שלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים ויכולת נהדרת מפתיחת הטורניר, חלוצה הצעיר של פ.ס.וו משך את תשומת הלב של מועדונים רבים באירופה, ובעיקר של מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד שעל פי דיווחים מוכנות להגיש הצעה כבר לאחר הטורניר במטרה שיעבור אליהן בחלון ההעברות של ינואר.

לאחר המשחק וירג'יל ואן דייק, קפטן הנבחרת, נשאל על התחנה הבאה של גאקפו: "אני חושב שיש לו את מה שצריך כדי לעשות את הצעד הבא בקריירה".

בלמה של ליברפול הדגיש את היריבות מול השדים האדומים והוסיף: "לעשות את הצעד הבא ולעלות שלב זה לא בר השוואה בין יונייטד לריאל. מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד באותה רמה? זה לא עניין של חוסר כבוד, ממש לא. אני בהחלט חושב שהוא יצטרך לעשות את המעבר הזה למועדון גדול. אני מרגיש שזה יכול לקרות, בין אם בחלון ההעברות של ינואר או בחלון ההעברות של הקיץ הקרוב".

קודי גאקפו שחקן נבחרת הולנד חוגג שער
לאן הוא מכוון לעבור? גאקפו | רויטרס

נבחרת הולנד תפגוש את נבחרת ארגנטינה (שישי, 21:00) ברבע גמר המונדיאל לקרב על הכרטיס לארבע האחרונות בטורניר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי