שחקני פורטוגל חגגו עם הקהל, רונאלדו ירד לחדר ההלבשה

כריסטיאנו רונאלדו אחרי הניצחון 1:6 של נבחרת פורטוגל בשמינית גמר מונדיאל 2022 בקטאר | רויטרס

בפורטוגל יודעים שהניצחון המרשים קרה דווקא "ביום שבו כריסטיאנו ירד לספסל", ברשת גיחכו עליו, אבל השחקנים התעקשו להגן עליו

(גודל טקסט)

ערב מדהים של כדורגל הפך ליום שעשוי לסמל מהפך: נבחרת פורטוגל הביסה הערב (שלישי) 1:6 את שוויץ והעפילה לרבע הגמר אחרי ההצגה הכי מרשימה מבין משחקי שמינית הגמר, אבל הסיפור, איך לא, היה כריסטיאנו רונאלדו.

כריסטיאנו הודח מההרכב ונותר בחוץ, וראה מהספסל את גונסאלו ראמוס פותח במקומו וכובש שלושער בדרך להצגה בלתי נשכחת. פפה, גריירו ולאאו הוסיפו לפורטוגלים, וכמו שרבים מאוהדי הנבחרת סברו כבר תקופה ארוכה, היא נראית הרבה יותר טוב בלי הכדורגלן הגדול בתולדותיה, שכבר מעבר לשיאו.

הצלמים לפני המשחק מצלמים את רונאלדו על הספסל ולא את שחקני נבחרת פורטוגל בזמן ההמנונים
| רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל
מנסה ולא מצליח. רונאלדו | רויטרס

הקהל בקטאר רצה מאוד לראות את רונאלדו, וצעק "כריסטיאנו, כריסטיאנו" בתחינה שייכנס. כריסטיאנו נכנס כמחליף (72), אך לא הצליח לכבוש. בסיום הוא ירד מאוכזב לחדר ההלבשה, בזמן ששחקני פורטוגל המשיכו לחגוג עם הקהל. יש לציין מנגד שאחרי כל השערים רונאלדו חגג עם חבריו, והיה חלק מהחבורה הצוהלת שרשמה ניצחון גדול.

צפו בתקציר הניצחון של פורטוגל על שוויץ: באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

השחקנים חוגגים, רונאלדו יורד לחדר ההלבשה

"והכל קרה ביום שבו כריסטיאנו הוחלף וירד לספסל", נכתב ב"א בולה" הפורטוגלי, "פרננדו סנטוס הותיר את CR7 על הספסך, וההימור השתלם לו עם ההצגה של ראמוס".

פירס מורגן, העיתונאי המקורב לרונאלדו, גילה במהלך המשחק שהוא הפך ל"נושא חם" בטוויטר. "אני טרנדינג בגלל רונאלדו? איזה הייטרים פה", צייץ, ולאחר המשחק הוסיף: "פורטוגל הייתה מדהימה הערב, רונאלדו אמר לי לפני הטורניר שיש לה סיכוי לזכות בגביע, ואכן יש לה".

אגב, גם ביום כזה רונאלדו עשה היסטוריה, כשהפך לפורטוגלי הראשון אי פעם שמעפיל פעמיים לרבע גמר מונדיאל (2006 ו-2022) והשלים הערב ניצחון מספר 750 בקריירה.

יש לציין גם שהשחקנים הגנו עליו. ז'ואאו פליקס אמר בסיום ש"גם כשרונאלדו על המגרש אנחנו משחקים טוב, המאמן אחראי על ההרכבים". ראמוס, שכבש את השלושער, אמר: "הוא הקפטן שלנו, הוא המנהיג שלנו, כובן שהוא בירך אותי, הוא תמיד מנסה לעזור. גדלתי עליו, ויש לי הרבה מה ללמוד ממנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי