במשרד החוץ שבעי רצון: המונדיאל עבר כמעט ללא תקלות לישראלים

play
אצטדיון 974, מונדיאל 2022 קטאר | רויטרס
על הדשא, ביציע ומחוץ לאצטדיון: מרוקו חגגה ניצחון ענק על בלגיה 00:44

הצלחה לקמפיין "מונדיאל בטוח": אלפי תיירים מישראל נכחו בדוחא, עם מספר מצומצם של מקרי חירום קונסולריים: "אנחנו מלאים והערכה למבקרים מישראל ששמרו על עצמם ופעלו בשיקול דעת לאורך התקופה"

(גודל טקסט)

הצלחה לקמפיין "מונדיאל בטוח". אלפי תיירים מישראל, עם מספר מצומצם של מקרי חירום קונסולריים

בתקופת משחקי גביע העולם בקטאר טיפל צוות משרד החוץ בדוחא בין היתר במקרה חירום רפואי של אזרח ישראלי שנזקק לטיפול בבית חולים מקומי ולאחר מכן הוטס להמשך טיפול בארץ.

אירוע זה מצטרף לכלל פעילות הצוות הקונסולרי, שנשלח לקטאר לתקופת משחקי גביע העולם.
הצוות טיפל בכעשרה מקרי חירום קונסולריים מרביתם כללו הנפקת מסמך נסיעה לאחר איבוד או גנבת דרכון.

במשרד החוץ מצביעים על הצלחת הקמפיין "מונדיאל בטוח" של מערך ההסברה הלאומי, יחד עם משרדי החוץ והתרבות והספורט, רשות שדות התעופה והתאחדות הכדורגל ומציינים כי המסרים לקהל הישראלי הגיעו לחשיפה של יותר מ-9 מיליון פעמים, כשבאופן מעשי כמיליון וחצי משתמשים יוניקים (יחידים) נחשפו למסרים הרלוונטיים בעברית ובערבית (כ-3 מיליון באופן מובחן).

אנשי משרד החוץ עוקבים אחרי המונדיאל בקטאר
לשמחתנו הם לא נדרשו ליותר מדי סיוע | יח"צ – חד פעמי, יחצ

איריס עמבור, ראש צוות משרד החוץ למונדיאל: "עם סיום משחקי גביע העולם וחזרת האוהדים והאוהדות הישראלים לארץ, אנחנו שמחים להגיד שהאירוע כולו עבר כמעט ללא בעיות. אנחנו מלאים והערכה למבקרים מישראל ששמרו על עצמם ופעלו בשיקול דעת לאורך התקופה", הוסיפה עמבור, "כדורגל בכלל וגביע העולם בפרט, הוא דבר ענק. אנחנו גאים בכך שבפעולותינו תרמנו ליכולתם של אזרחי ישראל לצפות בגביע העולם בקטר עצמה, להגיע בטיסות ישירות ולקבל, בעת הצורך טיפול קונסולרי מקצועי ואדיב כחלק מהסיוע של משרד החוץ לאלפי ישראלים בשנה בכל רחבי העולם. מודים גם לפיפ"א ולמארגנים על שיתוף הפעולה ועל ארגון מופתי של חגיגת כדורגל עולמית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי