ניימאר צפוי לצאת מסגל ברזיל, בוליביה תרשום הפתעה?

ניימאר | Lionel Ng/Getty Images

כוכבה של פ.ס.ז' סובל מכאבי גב וצ'יצ'ה אישר כי הסיכויים שיקבל דקות במשחק הפתיחה של מוקדמות המונדיאל הלילה (3:20 בספורט2) קלושים במיוחד. היריבה מנגד מחפשת ניצחון ראשון על הסלסאו לאחר 11 שנים

(גודל טקסט)

תאמינו או לא, אבל מאז גמר הקופה אמריקה ביולי 2019, נבחרת ברזיל לא ערכה משחק רשמי וזאת משום שטורניר הקופה שהיה אמור להתקיים בקיץ האחרון נדחה בשל משבר הקורונה. הלילה (בין שישי לשבת) זמן המתנה של יותר מ-15 חודשים יגיע לסיומו כאשר הסלסאו יארחו את בוליביה (3:20, שידור ישיר בספורט2) במחזור הפתיחה של הבית הדרום האמריקאי במוקדמות מונדיאל 2022.

ברזיל לא אמורה להתקשות מדי מול הנבחרת שנחשבת לחלשה בבית. בסגל של ברזיל אין הפתעות גדולות. אליסון, פביניו ורוברטו פירמינו מליברפול בפנים כמו יתר הכוכבים, מרקיניוס מפ.ס.ז', פיליפה קוטיניו מברצלונה והרכש החדש של מנצ'סטר יונייטד – המגן השמאלי אלכס טלס. לעומתם מי שזומן ברגע האחרון הוא חלוץ הרטה ברלין מתאוס קוניה, שזומן על חשבונו של גבריאל ז'סוס הפצוע בזכות פתיחת עונה טובה בבונדסליגה והוא יקווה לערוך בכורה במדי נבחרת ברזיל.

למרות כל זאת, יש לציין שהכוכב הגדול של הנבחרת, ניימאר, גם זומן לסגל, אך הוא נמצא בספק גדול למשחק. ניימאר לא התאמן ביום חמישי בשל פציעה בגב התחתון והמאמן צ'יצ'ה מתכוון לפתוח בלעדיו ומסתמן כי אברטון ריביירו מפלמנגו יהיה זה שיוצב ב-11 על חשבונו. המאמן התייחס לסוגיה במסיבת עיתונאים: "נצטרך לחכות ולראות. אם נהיה בלי ניימאר, אברטון ישחק במקומו. חל שיפור קל במצבו, אבל עדיין לא חלפו 24 שעות מאז. חשוב לזכור שטסנו ונסענו באוטובוסים וכמעט לא היה זמן לטפל בו. הוא יישאר במלון כדי לנוח ואז נחליט לגבי מצבו".

צ'יצ'ה
צ'יצ'ה | AFP

בוליביה מנגד לא באה עם יותר מדי ציפיות. כאמור 'לה ורדה' נחשבים לנבחרת החלשה בבית והניצחון האחרון שלהם על ברזיל במסגרת רשמית, היה באוקטובר 2019, אז ברזיל כבר הבטיחה את עלייתה למונדיאל 2010, בעוד בוליביה עלתה למקום התשיעי. אחד מכובשי השערים היה מרסלו מורנו, אז שחקן ורדר ברמן והיום בקרוזיירו מברזיל וגם הלילה הוא צפוי לפתוח בהרכב עד מנת להשלים סנסציה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי