סקאלוני אישר: "ליאו מסי כשיר למשחקים נגד פרגוואי ופרו"

מאמן נבחרת ארגנטינה רמז שהפרעוש יפתח כרגיל בהרכב האלביסלסטה הלילה בבומבונרה מול החבורה של אדוארדו בריסו (החל מ-01:50 בספורט4), גם לאוטרו מרטינס התאושש מפציעה ויעלה בחוד

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של מוקדמות מונדיאל 2022 בדרום אמריקה ייצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך ובמוקד יהיה המפגש באצטדיון הבומבונרה בבואנוס איירס בין נבחרות ארגנטינה לפרגוואי (החל מ-01:50, ישיר בספורט4).

הנבחרת בכיכובו של ליאו מסי החלה את הקמפיין בחודש שעבר עם ניצחונות 0:1 על אקוודור ו-1:2 בבוליביה, ניצחון ראשון של האלביסלסטה בלה פאס לראשונה מזה 15 שנה, ואמנם הלילה אצטדיוונה של בוקה ג'וניורס יהיה ריק מאוהדים, מחזה שאף פעם לא נעים לראות כמותו, אבל הארגנטינאים מגיעים במורל גבוה ובידיעה שבמוקדמות המונדיאל כל מעידה עלולה להיות בעייתית.

אחרי שני מחזורים, ארגנטינה כאמור עם מאזן מושלם בדומה לברזיל, אבל אלה היו רק שני משחקים ראשונים מתוך 18, כך שמדובר בשלב מאוד מוקדם. המאמן ליאונל סקלוני, שידריך את הנבחרת הלילה בפעם ה-24, יצטרך להסתדר ללא הקשר רוברטו פריירה שנטש את מחנה האימונים עקב פציעה והצטרף לפאולו דיבאלה, מרקוס אקוניה ואדוארדו טוטו סלביו הפצועים, וזאת עוד לפני שציינו את סרחיו אגוארו, חרמן פצלה וחואן פוית' שלא זומנו עקב פציעות.

לאוטרו מרטינס, לעומת זאת, התאושש מפציעה קלה ואמור לפתוח בהרכב מול החבורה של אדוארדו בריסו (שהוזכר לאחרונה כמועמד לסלטה ויגו, אך יישאר בנבחרת פרגוואי) אחרי שכבש בבוליביה בחודש שעבר.

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס. ימשיך בהרכב | Marcelo Endelli/Getty Images

סימן השאלה הגדול ביותר היה סביב ליאו מסי, שבמשחק האחרון של ברצלונה נגד בטיס (2:5) עלה מהספסל כדי שלא להחמיר את הכאבים שלו בקרסול. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אישר המאמן ליונל סקאלוני ש"הפרעוש" יפתח: "הוא התאמן כרגיל ויהיה כשיר לשחק בשני המשחקים הקרובים". ביום רביעי בלילה ייערך משחקה הבא של ארגנטינה, בלימה נגד פרו.

אם לא יהיו הפתעות, לפי האתר "אולה" סקאלוני מתכנן לעלות בהרכב הבא: פרנקו ארמני, גונסלו מונטיאל, לוקאס מרטינס קואטרה, ניקולס אוטמנדי, ניקולס טאליאפיקו, רודריגו דה פול, לאנדרו פארדס, אסקיאל פלאסיוס, לוקאס אוקמפוס, ליאו מסי, לאוטרו מרטינס.

זה יהיה המפגש ה-95 בין נבחרות ארגנטינה לפרגוואי והמאזן הוא 48 ניצחונות לארגנטינה, 15 ניצחונות לפרגוואי ו-31 משחקים הסתיימו בתיקו. הפעם האחרונה הייתה בברזיל בקופה אמריקה 2019, אז השתיים נפרדו ב-1:1 אחרי שליאו מסי השווה בפנדל בשלב הבתים.

ליאו מסי נגד מיגל אלמירון בקופה אמריקה
ליאו מסי נגד מיגל אלמירון בקופה אמריקה בברזיל | Pedro Vilela/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי