צפו בתקציר: 1:1 לארגנטינה מול פרגוואי, שער מכריע של מסי נפסל

הפרעוש וחבריו לא הצליחו לשמור על המאזן המושלם במוקדמות המונדיאל. הכוכב פגש את המשקוף ומצא את הרשת, אך ה-VAR פסל את הכיבוש בעקבות עבירה מוקדמת

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה פתחה בחודש שעבר את קמפיין מוקדמות המונדיאל בצורה טובה מאוד במבחן התוצאה, כאשר רשמה שני ניצחונות בשני המשחקים הראשונים. הבוקר (בין חמישי לשישי) האלביסלסטה סיימו ב-1:1 מול פרגוואי במחזור השלישי של הבית, ויוכלו לאבד את הפסגה לברזיל שתפגוש הלילה את ונצואלה (בין שישי לשבת, 2:20, שידור ישיר בספורט4).

פרגוואי פתחה טוב יותר את ההתמודדות, ובדקה ה-21 עלתה ליתרון מפנדל מדויק של אנחל רומרו, אשר הגיע אחרי עבירה של לוקאס מרטינס קוארטה על מיגל אלמירון ברחבה. בדקה ה-41 הגיע השוויון שבעצם גם קבע את תוצאת המשחק, כאשר קרן נפלאה של ג'ובאני לו סלסו מצאה את ראשו של ניקולאס גונסאלס משטוטגרט, אשר בנגיחה נהדרת הכניע את אנתוני סילבה.

ליאו מסי, כוכב ברצלונה וקפטן ארגנטינה, פתח כמובן בהרכב ושיחק 90 דקות. בדקה ה-58 הוא גם הצליח לכבוש, כאשר קיבל כדור מלו סלסו ברחבה ובנגיעה אחת סיפק סיומת מצוינת לרשת – אך לצערו השער שלו נפסל לאחר התערבות VAR לאחר שהתגלתה עבירה מוקדמת מאוד במהלך שקדם לגול. בדקה ה-72 הפרעוש לקח כדור חופשי ופגש את המשקוף, ולצערו, לא הצליח להכריע את ההתמודדות.

ליאו מסי, גוסטבו גומז | JUAN IGNACIO RONCORONI/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי