מסי זעם על השופט אחרי ביטול השער: "דפקת אותנו פעמיים"

ליאו מסי, רפאל קלאוס | MARCELO ENDELLI/POOL/AFP via Getty Images

הפרעוש התעצבן ב-1:1 של נבחרת ארגנטינה מול פרגוואי על שערו שנלקח וההחלטות, מצלמות הטלוויזיה קלטו אותו מחליף מילים עם שופט המשחק. גם סקאלוני כעס: "צריכה להיות אחידות ב-VAR"

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה איבדה במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) את המאזן המושלם במוקדמות מונדיאל 2022, כאשר סיימה ב-1:1 מול פרגוואי. אגב, לאורך השנים האחרונות האלביסלסטה מתקשים מאוד כשהם פוגשים את הפרגוואים, אותם לא ניצחו בארבעת המשחקים האחרונים.

צפו בתקציר ה-1:1 בין ארגנטינה לפרגוואי

אבל מבחינת ארגנטינה – הגיע להם לנצח. ליאו מסי כבש בדקה ה-58 שער שנפסל על ידי ה-VAR בעקבות עבירה מוקדמות בתחילת המהלך, אבל כזו שמוקדמת באופן משמעותי ובהחלט אפשר להבין את הכעס. מצלמות הטלוויזיה תפסו את הפרעוש בדין ודברים עם השופט והוא נצפה אומר לו: "דפקת אותנו פעמיים", כשהוא מסמן "2' באצבעותיו וחוזר על המשפט פעמיים. אגב, כשהשופט צפה באירוע במסך הקטן, מסי עמד מאחוריו והסתכל על המאורע.

מערכת היחסים הקלוקלת של מסי עם השופט התחילה כבר במחצית הראשונה, כאשר בדקה ה-14 הוא לא שרק לעבירה שבוצעה על כוכב ברצלונה, אשר הביע את מחאתו לראשונה בהתמודדות כבר אז. אחרי שבע דקות פרגוואי זכתה בפנדל מוצדק בעקבות עבירה של לוקאס מרטינס קוארטה על מיגל אלמירון, אך שמונה דקות לאחר מכן אנחל רומרו ביצע עבירה גסה על אסקיאל פלאסיוס, שנפצע ולא יכל להמשיך – וזה אחד הדברים שעורר את זעם הארגנטינאים.

הפיצוץ הגדול מול השופט, כאמור, הגיע אחרי ביטול ה-1:2 של מסי, ושם גם המאמן ליונל סקאלוני שאג לעבר השופט רפאל קלאוס. בתקשורת הארגנטינאית כתשו את קלאוס וציינו את העובדה שהוא ברזילאי בכדי לרמוז כביכול על אינטרסים כאלה ואחרים בהחלטות השיפוט.

ליאו מסי, רפאל קלאוס | MARCELO ENDELLI/POOL/AFP via Getty Images

סקאלוני אמר בסיום המשחק: "בדרך כלשהי, צריכה להיות אחידות ל-VAR. איבדנו את פלאסיוס אולי אפילו לכמה חודשים, הייתה עליו עבירה, אני לא יודע אם הייתה כוונה רעה או לא, וה-VAR לא התערב והחליט לא לבדוק את זה. סיימנו את המשחק בטעם מר כי עשינו הכל כדי לנצח", המשיך המאמן הארגנטינאי. "אני מעריך את הגישה של השחקנים, שהאמינו בכל רגע בניצחון".

ליונל סקאלוני | MARCELO ENDELLI/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי