ניימאר שוחרר מהסגל, פירמינו יתופקד כקשר גם בנבחרת ברזיל?

רוברטו פירמינו
רוברטו פירמינו | BUDA MENDES/POOL/AFP via Getty Images

כוכב פריז סן ז'רמן פצוע וייעדר נגד ונצואלה (02:20 בלילה שבין שישי לשבת, ישיר בספורט4) וכן ברביעי נגד אורוגוואי, קשר ליברפול יזכה לעמדה חופשית על המגרש. רישארליסון וז'סוס יובילו את ההתקפה, אדרסון בשער

(גודל טקסט)

נבחרת ברזיל תפגוש הלילה את ונצואלה (בין שישי לשבת, החל מ-02:20 בספורט4) וביום רביעי תתארח אצל אורוגוואי (00:50 בספורט4), אבל לצערה של הסלסאו היא תיאלץ להתייצב למפגשים הללו במוקדמות מונדיאל 2022 בדרום אמריקה ללא ניימאר.

הכוכב הגדול של ברזיל ופריז סן ז'רמן הגיע עם פציעה ברגל והצוות בראשות המאמן צ'יצ'ה ידע מלכתחילה שספק גדול אם החלוץ יוכל לעמוד לרשותם, אלא שכעת הוחלט לשחררו את החלוץ בן ה-28, מתוך הבנה שגם למפגש נגד אורוגוואי במונטבידאו הוא לא יהיה כשיר.

רופא נבחרת ברזיל, רודריגו לסמאר, אישר את שחרורו של ניימאר בהודעה לתקשורת: "קיווינו שהוא יוכל לשחק וזו הסיבה שהבאנו אותו לכאן. מצבו בהחלט השתפר, אבל לא מספיק כדי להיות מוכן למשחק בארוגוואי והחלטנו לשחררו".

ניימאר
ניימאר | Buda Mendes/Getty Images

זהו לא החיסרון המשמעותי היחיד של ברזיל לקראת המפגשים, מכיוון שגם פיליפה קוטיניו נפצע בברצלונה וכמוהו פאביניו בליברפול, ולרשימה מצטרפים גם הבלם רודריגו קאיו שנפצע וכן אדר מיליטאו מריאל מדריד וגבריאל מנינו שנדבקו בקורונה – האחרון אף התאמן עם הנבחרת ובהחלט קיים חשש שידביק שחקנים נוספים. את ההתקפה יובילו גבריאל ז'סוס, רוברטו פירמינו ורישארליסון – כוכבי מנצ'סטר סיטי, ליברפול ואברטון בהתאמה.

במסיבת העיתונאים לקראת ונצואלה הלילה, אמר צ'יצ'ה: "רישארליסון ישחק בחוד ופירמינו יהיה על תקן שחקן חופשי בהתקפה, בניגוד למשחקים הקודמים. אני לא רוצה לפרט מעבר לכך, יש מידע שאנחנו רוצים למנוע מהיריב לדעת". הנוסף, המאמן גם אישר שגבריאל ז'סוס יפתח – כנראה באגף ימין – ובשער יעמוד אדרסון, כך שאליסון יישב על הספסל.

הרכב משוער: אדרסון, רנאן לודי, טיאגו סילבה, מרקיניוס, דנילו, דוגלאס לואיז, אלאן, אברטון ריביירו, רוברטו פירמינו, גבריאל ז'סוס, רישארליסון

רישארליסון
רישארליסון. ישחק בחוד | Shaun Clark/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי