ברזיל גברה על אורוגוואי ונותרה מושלמת, ארגנטינה חזרה לנצח

ארתור, גבריאל ז'סוס | RAUL MARTINEZ/POOL/AFP via Getty Images

הסלסאו הכניעה 0:2 את קבאני (שהורחק) וחבריו ושמרה על פסגת הטבלה במוקדמות המונדיאל. התכולים-לבנים נשארו בפער שתי נקודות מהמוליכה, בזכות 0:2 בפרו משערים של גונסאלס ומרטינס. בוליביה הפתיעה את פרגוואי

(גודל טקסט)

חלון נוסף של משחקים נסגר הלילה (בין שלישי לרביעי) בבית הדרום אמריקאי במוקדמות מונדיאל 2022, ובתום ארבעה מחזורים, ברזיל נותרה הנבחרת היחידה ששמרה על מאזן מושלם, בזכות ניצחון חוץ משכנע על אורוגוואי. מעט לאחר מכן, ארגנטינה חזרה למסלול הניצחונות אחרי התיקו הביתי נגד פרגוואי, כאשר גברה בחוץ על פרו ונשארה במקום השני בטבלה. בנוסף, פרגוואי הופתעה על ידי בוליביה והשתיים נפרדו בתיקו.

אורוגוואי – ברזיל 2:0

ללא ניימאר, קאסמירו ופיליפה קוטיניו, הסלסאו רשמה ניצחון רביעי ברציפות בקמפיין לאחר שהכניעה את אחת היריבות הגדולות שלה בדרום אמריקה, והמאמן צ'יצ'י שמר על מאזן מושלם במוקדמות עם 14 ניצחונות ב-16 משחקים) בדרך לשמירה על פסגת הטבלה. הסלסטה ממשיכה בפתיחה המאכזבת וסופרת רק שש נקודות מארבעה משחקים, כשהיא במקום החמישי. דווקא המארחת פתחה טוב יותר ובשלב מוקדם דרווין נונייס, שפתח במקום לואיס אשר נדבק בקורונה, פגש את המשקוף, אלא שברזיל ידעה לקלקל את המומנטום של התכולים עם שער יתרון של ארתור, בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-33. על סף סיומה של המחצית הראשונה, רישארליסון נגח פנימה והכפיל עבור הברזילאים. בדקה ה-71, אדינסון קבאני הורחק בעקבות דריכה על כובש השער השני במשחק ובכך חתם ערב עגום מבחינת אורוגוואי.

שחקני ברזיל חוגגים עוד ניצחון | RAUL MARTINEZ/POOL/AFP via Getty Images

פרו – ארגנטינה 2:0

ליאו מסי שוב לא מצא את הרשת, אך אולי זו דווקא הבשורה הטובה מבחינת האלביסלסטה, שנראתה כמו קבוצה ופחות הפגינה תלות בהברקות של מספר 10 בדרך לניצחון חשוב שהשאיר אותה במרחק שתי נקודות מהמוליכה ברזיל. המארחת נותרה אחת משתי הנבחרות היחידות בבית שעדיין לא ניצחו והיא במקום הלפני אחרון. ניקולאס גונסאלס המשיך להצדיק את הקרדיט מהמאמן ליונל סקאלוני וכבש משחק שני ברציפות, כשניצל בישול של ג'ובאני לו צ'לסו ובעט פנימה בדקה ה-17. לאוטרו מרטינס היה אחראי על השני, אותו הבקיע בדקה ה-28 בעזרת מסירת עומק טובה של ליאנדרו פארדס.

פרגוואי – בוליביה 2:2

אחרי שהתמודדה בכבוד עם ארגנטינה וסחטה ממנה נקודה, מעטים ציפו שפרגוואי תמעד דווקא בבית ועוד נגד היריבה החלשה ביותר בבית, אך בוליביה הפתיעה והשיגה את הנקודה הראשונה שלה בקמפיין, מה שלא עזר לה להיחלץ מהמקום האחרון. הנבחרת הביתית פספסה הזדמנות לפתוח פער מאורוגוואי ונותרה במקום הרביעי. אנחל רומרו העלה את פרגוואי ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-19, אך בוליביה ביצעה מהפך בזק עם שערים של מרסלו מורנו ובוריס סספדס בדקות 41 ו-45. רומרו השלים צמד והשווה בדקה ה-72, אך זה לא הספיק לניצחון של פרגוואי.

בוליביה הפתיעה את פרגוואי | Christian Alvarenga/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי