יונאס הופמן חיובי לקורונה ונגרע מסגל גרמניה יחד עם מרסל הלסטנברג

יונאס הופמן | Stuart Franklin/Getty Images

קשר בורוסיה מנשנגלדבאך נדבק בנגיף ויחמיץ את איסלנד הערב (חמישי, 21:35 בספורט3), כמו גם שחקנה של ר.ב לייפציג שבא עמו במגע. המשחק בין ה"מאנשאפט" לסקנדינבים ייערך כרגיל

(גודל טקסט)

חדשות לא נעימות עבור יונאס הופמן, קשרה של נבחרת גרמניה. במהלך בדיקות שגרתיות לקראת משחקה של ה"מאנשאפט" נגד איסלנד הערב (חמישי, שידור ישיר ב-21:35 בספורט3) במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022, התגלה שחקנה של בורוסיה מנשנגלדבאך כחיובי לנגיף הקורונה, שעות ספורות לפני פתיחת ההתמודדות. הופמן נכנס לבידוד באופן מיידי וכך גם מרסל הלסטנברג, חברו לנבחרת ושחקנה של ר.ב לייפציג, שבא עם הופמן במגע ובעקבות כך יחמיץ גם הוא את המשחק נגד איסלנד.

בהתאחדות הגרמנית מיהרו להוציא הודעה: "במסגרת נהלי בדיקות הקורונה שבוצעו לקראת משחק הנבחרת נגד איסלנד ביום חמישי לכלל אנשי הצוות והשחקנים, התגלתה תוצאה חיובית לאחת הבדיקות. אנחנו בקשר צמוד עם משרד הבריאות, הופמן כרגע ללא סימפטומים והוא נשלח לבידוד באופן מיידי".

בנוסף, דובר ההתאחדות דאג להבהיר כי "המשחק הערב נגד איסלנד ישוחק בוודאות". כזכור, הגרמנים יערכו את הופעת הבכורה שלהם בקמפיין הנוכחי במשחק בית נגד הסקנדינבים, במטרה להעפיל לאליפות העולם שתיערך בשנה הבאה בקטאר.

בכל אופן, הופמן לא היה צפוי להיכלל ב-11 של יוגי לב, עבורו מדובר בקמפיין מוקדמות אחרון על הקווים של הנבחרת הגרמנית. המאמן מתכנן לפתוח בהרכב חזק, כאשר בהתקפה אמורים לשחק טימו ורנר מצ'לסי ושחקניה של באיירן מינכן, לירוי סאנה וסרג' גנאברי.

עוד באותו נושא: יונאס הופמן, נבחרת גרמניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי