בונוצ'י לא שוכח: "פצע שעולם לא יגליד". אימובילה שבר בצורת

הבלם ציין 100 הופעות במדי איטליה ב-0:2 על צפון אירלנד בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2018 והתייחס להיעדרות מהטורניר הקודם: "עדיין כואב". החלוץ כבש שער שדה במדים הלאומיים לראשונה מזה כשנה וחצי

(גודל טקסט)

אחרי שנעדרה מהטורניר ב-2018, איטליה החלה את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 עם 0:2 חלק על צפון אירלנד ורשמה משחק ביתי מספר 15 ברציפות ללא הפסד תחת הדרכתו של המאמן רוברטו מנצ'יני. דומניקו ברארדי כבש שער יפה (14) ומצא את הרשת בפעם השלישית ברציפות במדים הלאומיים צ'ירו אימובילה שבר בצורת ארוכה וסגר את הסיפור (39).

לאונרדו בונוצ'י, שרשם את הופעתו ה-100 בנבחרת איטליה, סיכם: "חשוב ששמרנו על רשת נקייה, גם אם עשינו הרבה טעויות במחצית השנייה. נצטרך להשתפר, במיוחד כשהכדור ברגליים שלנו. אני אוהב את הגישה שלנו מאז מינויו של מנצ'יני, אנחנו מתמודדים עם כל יריבה ללא חשש ומגיעים לכל משחק במטרה לנצח".

בונוצ'י התייחס לכך שאיטליה לא השתתפה במונדיאל 2018: "זה עדיין כואב, הפצע הזה לעולם לא יגליד, אבל עלינו לקחת את הכעס והרעב מאותו כישלון ולהפוך אותו לאנרגיה חיובית. אנחנו מתגעגעים לאוהדים ומקווים שהיורו בקיץ ייערך לעיני קהל. אנו מקדישים את הניצחון הראשון בקמפיין המוקדמות לאוהדים שלנו ולכל מי שעבר תקופה קשה במהלך השנה האחרונה".

מנצ'יני הוסיף: "המחצית הראשונה שלנו הייתה מצוינת, הזזנו את הכדור במהירות והיינו יכולים לכבוש שערים נוספים. נצטרך לבדוק את היכולת שהצגנו במחצית השנייה, כי עלינו לשחק יותר טוב ואנחנו מודעים לכך. צריך לזכור שזה משחק ראשון של הנבחרת מזה חמישה חודשים, כך שזה משהו שיכול לקרות".

המאמן סיכם: "ידענו שצפון אירלנד היא יריבה פיזית שיכולה לגרום לנו לבעיות. עשינו יותר מידי טעויות לא מחויבות בחצי השני, אבל ניצחנו וזה הדבר הכי חשוב. הבצורת של אימובילה הסתיימה? זה בסיסי שחלוץ יבקיע שערים. אנחנו שמחים בשבילו ומקווים שכל החלוצים יבקיעו וייכנסו לקצב".

אימובילה עצמו אמר: "הרגשתי משקל רב על הכתפיים שלי, כי לא הבקעתי שער שדה במדי הנבחרת במשך כשנה וחצי. זה היה מתסכל להחמיץ בפתיחה, אבל הכל התפרץ ברגע שכבשתי".

שחקני איטליה חוגגים עם צ'ירו אימובילה
שחקני איטליה חוגגים עם צ'ירו אימובילה | DeFodi Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי