בשבת: פרננדס עשוי לשוב להרכב פורטוגל, הולנד תתאושש מהתבוסה?

ברונו פרננדס | Jonathan Moscrop/Getty Images

קשר יונייטד יקווה להשתלב ב-11 נגד סרביה, שם אלופת אירופה תחפש ניצחון שני במוקדמות המונדיאל. האורנג' תנסה לתקן את הרושם מה-4:2 בטורקיה, מאלן עלול לאבד את מקומו בהתקפה. בנוסף: נבחרת בלגיה יוצאת לצ'כיה

(גודל טקסט)

אחרי הפוגה בת יממה אחת, משחקי מוקדמות מונדיאל 2022 באירופה יימשכו מחר (שבת) ושלוש נבחרות ינסו להותיר רושם טוב יותר בהשוואה למשחק הראשון, למרות ששתיים מהן ניצחו בו: בלגיה תתארח אצל צ'כיה, פורטוגל אצל סרביה והולנד תקווה להתאושש מהתבוסה בטורקיה, במשחק ביתי נגד לטביה.

סרביה – פורטוגל (ישיר בספורט2 החל מ-22:35)

למרות שאיימה רבות על השער ושלטה ללא עוררין בקצב במפגש עם אזרבייג'אן שלשום, פורטוגל נזקקה לשער עצמי של היריבה כדי לעמוד במשימה ולנצח 0:1 צנוע ולא מספק. את הביקור האחרון שלהם בסרביה כריסטיאנו רונאלדו וחבריו זוכרים לטובה, שכן הם הביסו בו 2:4 את הנבחרת המארחת בספטמבר 2019.

אלופת אירופה תמשיך להסתדר ללא רפאל גריירו שנגרע מהסגל עקב פציעה, מה שאומר כי נונו מנדש בן ה-18 צפוי לפתוח שוב בעמדת המגן השמאלי. ברונו פרננדס צפוי לחזור ל-11 אחרי שעלה כמחליף נגד האזרים ובהתקפה, ז'ואאו פליקס ודיוגו ז'וטה יקוו לזכות למקום בהרכב אחרי שאנדרה סילבה הועדף על פניהם כשותפו של רונאלדו במשחק הקודם.

רונאלדו יקווה לחזור לכבוש מחר | Jonathan Moscrop/Getty Images

הולנד – לטביה (ישיר בספורט2 החל מ-19:50)

האורנג' ספגו תבוסה משפילה למדי שלשום, 4:2 נגד טורקיה שהובילה 0:3 כבר בסיום המחצית הראשונה ומחר ביוהאן קרויף ארנה, מול יריבה שלא סחטה מהם ולו נקודה בשלושה מפגשים בעבר, פרנק דה בור ושחקניו יקוו לחזור למסלול ולרשום ניצחון בכורה בקמפיין הנוכחי.

מי שייעדר בהולנד הוא השוער יאספר סילסן, שנפצע במהלך החימום למשחק הקודם ובסיומו נגרע מהסגל, כאשר טים קרול שפתח באיסטנבול וקיבל ציון מעליב בעקבות ההפסד, ימשיך לעמוד בין הקורות. חברו לקבוצה של ערן זהבי – דוניל מאלן שאכזב בענק אף הוא נגד טורקיה, עשוי לשלם על כך במקומו בהרכב ובמקרה כזה לוק דה יונג צפוי לפתוח במקומו.

שחקני נבחרת הולנד. יתאוששו מהתבוסה? | ANP Sport via Getty Images

צ'כיה – בלגיה (22:45)

לאחר שלא הרשימו בניצחון 1:3 על וויילס, כך לפחות על פי התקשורת בארצם, הבלגים יקוו לצבור עוד שלוש נקודות מול הנבחרת שגברה פעמיים על ישראל לפני מספר חודשים ומגיעה לאחר 2:6 מהדהד על אסטוניה במשחק הראשון במוקדמות.

ייתכן כי מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס יערוך שינוי בחוליית שלושת הבלמים שלו, אחרי שבמשחק הקודם הוא החליף את תומאס ורמאלן בהפסקה והכניס את ג'ייסון דנאייר. מי שבוודאות ימשיכו ב-11 הם תורגן הזאר, קווין דה ובריינה ורומלו לוקאקו, שנמצאים בכושר מצוין והיו חתומים על השערים במשחק הקודם.

בלגיה רוצה להמשיך במומנטום | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי