בראשון: צרפת וספרד מחפשות ניצחון בכורה, גרמניה תצא לרומניה

אחרי המעידה מול אוקראינה, אלופת העולם תחפש להתאושש מול קזחסטן. גם לואיס אנריקה מקווה לסמן 'וי' כשייצא עם נבחרתו לגאורגיה. המנשאפט יתארחו בבוקרשט, אנגליה באלבניה. וגם: זלאטן ימשיך להרשים במדי הנבחרת?

(גודל טקסט)

המחזור השני של משחקי מוקדמות מונדיאל 2022 בקטאר יימשך מחר (ראשון) ברחבי אירופה, כאשר כמה מהנבחרות הגדולות ביבשת יעלו לשחק. במוקד, אלופת העולם צרפת תחפש ניצחון ראשון בקמפיין נגד קזחסטן, גרמניה תצא למשחק חוץ לא פשוט ברומניה. זלאטן ייצא לקוסובו, ספרד תתארח בגאורגיה, איטליה בבולגריה ואנגליה באלבניה.

קזחסטן – צרפת (15:50, שידור ישיר בספורט4)

במשחק המוקדם של היום, הטריקולור ייצאו לאסטנה במטרה לרשום ניצחון ראשון בקמפיין לאחר שאיכזבו נגד אוקראינה כשסיימו בתיקו 1:1. החבורה של דידייה דשאן לא אמורה להיתקל בקשיים מיוחדים, כאשר המאמן הצרפתי צפוי לפתוח עם סוללת הכוכבים שלו בהתקפה, בהובלתם של קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן ואנתוני מרסיאל. מנגד, היריבה הצנועה תרשום את משחקה הראשון בבית 4 ותקווה לצאת עם תוצאה מכובדת.

אלבניה – אנגליה (18:50, שידור ישיר בספורט2)

נבחרת שלושת האריות תגיע למשחק החוץ בטיראנה לאחר הניצחון הקליל 0:5 על סן מרינו במחזור שעבר, ותרצה לשמור על מאזן מושלם בבית 9. גארת' סאות'גייט מתכנן לפתוח עם 11 מעט יותר חזקים מאלה ששיחקו נגד סן מרינו, כשהארי קיין וראחים סטרלינג אמורים לאייש את חוד ההתקפה לצידו של פיל פודן.

פיל פודן | Visionhaus/Getty Images)

גאורגיה – ספרד (18:50, שידור ישיר בספורט4)

לאחר שאכזבה במשחק הפתיחה הביתי עם תיקו 1:1 מול יוון, 'לה רוחה' תנסה להחזיר לעצמה את הצבע ללחיים כשתתארח אצל הגאורגים. כל תוצאה פרט לניצחון לא באה בחשבון עבור חבורתו של לואיס אנריקה, שאמר: "התוצאה במשחק האחרון נגד יוון לא תשנה כלום לקראת שני המשחקים הבאים". בצד המקצועי, אלברו מוראטה ופראן טורס צפויים להוביל גם הפעם את חוד ההתקפה הספרדי, כאשר סרחיו ראמוס יפתח על הספסל.

רומניה – גרמניה (21:35, שידור ישיר בספורט4)

מפגש בין שתי המוליכות של בית 10. המנשאפט, שיגיעו למשחק בכושר טוב לאחר שהביסו 0:3 את איסלנד במחזור שעבר, יקוו להמשיך במומנטום כשיפגשו את חבורתו של מירל ראדוי שגברו 2:3 על צפון מקדוניה במשחק האחרון. יוגי לב צפוי לפתוח בהרכב דומה לזה שניצח את הסקנדינבים, כאשר טימו ורנר, סרג' גנאברי וקאי האברץ יחפשו להביא לגרמנים את ניצחון החוץ בבוקרשט. לעומתם ניקלאס זולה שוחרר מהסגל בעקבות פציעה בירך.

בולגריה – איטליה

לאחר שניצחו 0:2 את צפון אירלנד, רוברטו מנצ'יני וחבורתו ירצו לרשום ניצחון שני ברציפות כשייצאו למשחק חוץ לא פשוט בסופיה. את הסקוואדרה אזורה יובילו כרגיל לורנצו אינסינייה, מרקו וראטי ולאונרדו בונוצ'י הוותיק, כאשר מהצד השני קיריל דספודוב, קשרה ההתקפי של לודוגורץ, ינסה לחולל סנסציה עבור המארחת.

יוגי לב | Martin Rose/Getty Images

קוסובו – שוודיה (21:35, שידור ישיר בספורט1)

לאחר שרשם הופעת בכורה מחודשת במדים הלאומיים ואף בישל את שער הניצחון, זלאטן איברהימוביץ' ונבחרתו רוצים להמשיך לנצח כשיתארחו אצל החבורה מהבלקן. במחזור הקודם השוודים יצאו עם 0:1 קטן על גאורגיה, בעוד קוסובו טרם שיחקה וזהו משחקה הראשון בקמפיין. כוכב מילאן צפוי לפתוח בהרכב לצידם של סבסטיאן לארסון ואלכסנדר איזק. מן העבר השני, ודאט מוריקי מלאציו יוביל את קוסובו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי