טורקיה הביסה את הולאנד ונורבגיה, בצ'יראי כבש במונטנגרו

שחקני טורקיה חוגגים | Fran Santiago/Getty Images

הטורקים המשיכו את היכולת המרשימה מהניצחון על הולנד עם 0:3 מרשים נגד חלוצה של דורטמונד וחבריו. צמד לטופאן. חלוץ בני יהודה מצא את הרשת ב-1:4 של נבחרתו על גיברלטר. 0:1 לקרואטיה על קפריסין

(גודל טקסט)

המחזור השני של מוקדמות מונדיאל 2022 באירופה יצא הערב (שבת) לדרך ברחבי היבשת. במשחקים המוקדמים של יום המשחקים, רוסיה ניצחה 1:2 את סלובניה. במקביל, מונטנגרו גברה 1:4 גיברלטר. לאחר מכן, טורקיה ניצחה 0:3 את נורבגיה וקרואטיה גברה 0:1 על קפריסין. במשחק הנוסף, בלארוס ניצחה 2:4 את אסטוניה.

נורבגיה – טורקיה 3:0

עוד לפני פתיחת המוקדמות, ארלינג הולאנד סומן כמי שעשוי לסיים בתור מלך השערים בעקבות העונה האדירה שהוא מציג בבורוסיה דורטמנד, אך בפועל החלוץ נותר ללא שערים אחרי שני משחקים והערב הנבחרת שלו גם נכנעה ליכולת הנפלאה שהציגה טורקיה, אשר המשיכה את הכושר מה-2:4 המרשים נגד הולנד.

כבר אחרי ארבע דקות של משחק מצאה האורחת את הרשת, זאת לאחר שאוזאן טופאן היה חד בפתיחה וכבש שער מהיר. בדקה ה-28 יוסוף יאזיצ'י רשם לעצמו בישול בשני במשחק, לאחר שהרים כדור לראשו של הבלם צ'גלאר סויונצ'ו, שנגח מקרוב לרשת את השער השני של טורקיה. בדקה ה-59 טופאן השלים צמד במשחק וחתם את תוצאת הסיום.

ארלינג הולאנד מאוכזב | Quality Sport Images/Getty Images

רוסיה – סלובניה 1:2

לעיני כאלפי אוהדים מקומיים, נבחרתו של סטניסלב צ'רצ'סוב אירחה בסוצ'י את חבורתו של מטיאז' קק ורשמה ניצחון שני ברציפות במסגרת בית 8 של המוקדמות. האחראי על ההישג היה ארטיום דזיובה, שכבש צמד מהיר במחצית הראשונה ועלה ל-29 שערים במדים הלאומיים, מה שמעמיד אותו במרחק שער בודד מאלכסנדר קרז'קוב, מלך שערי נבחרת רוסיה בכל הזמנים.

יוסיפ איליצ'יץ', כוכב של אטאלנטה, עוד הספיק לצמק בשער יפהפה בדקה ה-36, אך הרוסים יצאו עם הניצחון ועלו לראשות הבית. מן העבר השני, סלובניה לא הצליחה לייצר המשכיות לאחר ה-0:1 המרשים שלה על קרואטיה ביום רביעי האחרון ונשארה תקועה על שלוש נקודות.

צמד נהדר של דזיובה העניק לרוסים ניצחון | Dmitry Feoktistov\TASS via Getty Images

קרואטיה – קפריסין 0:1

אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, סגנית אלופת העולם שבה למסלול אחרי משחק פושר נגד קפריסין ובכך מחקה את ההפסד לסלובניה במחזור הפתיחה. לוקה מודריץ' הפך לשיאן ההופעות של קרואטיה עם משחקו ה-135 במדים הלאומיים. מי שכבש את שער הניצחון היה מריו פשאליץ' מאטאלנטה, אשר ניצל טעות קשה בהגנה הקפריסאית, נגח לרשת והעניק לנבחרתו שלוש נקודות ראשונות במוקדמות.

שחקני קרואטיה חוגגים | Igor Kralj/Pixsell/MB Media/Getty Images

מונטנגרו – גיברלטר 1:4

האפ המשחק הערב ישפיע על מאבק ההישרדות של בני יהודה בליגת העל? מונטנגרו הצנועה כבר עם שש נקודות מתוך שש אפשריות אחרי ניצחון על הנבחרת החלשה בבית, כשאת השער הראשון במשחק כבש בדקה פאטוס בצ'יראי, החלוץ של הזהובים, אשר הגיע בינואר בחזרה לליגת העל וטרם מצא את הרשת. מרקו סימיץ', זרקו טומסביץ' וסטבאן יובטיץ' הוסיפו עבור המארחת, שהשיגה ניצחון חשוב עבורה.

פאטוס בצ'יראי חוגג | Giuseppe Bellini/Getty Images

תוצאה נוספת

בלארוס – אסטוניה 2:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי