לוקאקו הציל את בלגיה מהפסד, אירלנד נכנעה ללוקסמבורג

רומלו לוקאקו | Jeroen Meuwsen/BSR Agency/Getty Images

יכולת אישית של החלוץ העניקה לנבחרתו 1:1 יקר אצל צ'כיה. הנבחרת של הולץ רשמה ניצחון ראשון במוקדמות המונדיאל מאז אוגוסט 2017. מלטה וסלובקיה נפרדו ב-2:2 סוער

(גודל טקסט)

המחזור השני במשחקי המוקדמות נמשך היום (שבת) ברחבי אירופה עם מספר משחקים מסקרנים. במוקד, בלגיה חילצה 1:1 אצל צ'כיה, כשבמקביל לוקסמבורג השלימה ניצחון יקר עבורה נגד אירלנד. בנוסף, סלובקיה ומלטה נפרדו ב-2:2.

צ'כיה – בלגיה 1:1

בלגיה היא אחת מהנבחרות שמצפים מהן להבריק בכל משחק בשל סוללת הכוכבים שלה, אך הערב השדים האדומים התקשו ביותר נגד הצ'כים, ורק בזכות יכולת אישית של רומלו לוקאקו, הם גם לא הפסידו בפראג. טיבו קורטואה זוכה למחמאות רבות העונה בריאל מדריד, אך בדקה ה-50 הוא נותר חסר אונים מול כדור שטוח ששיגר לעברו לוקאש פרובוד והעניק למארחת את היתרון.

כאמור, זה לא היה משחק מבריק של בלגיה, שהגיעה אחרי ניצחון 1:3 נגד וויילס. בדקה ה-60 קווין דה בריינה הוביל התקפה נוספת בניסיון לספק את אחד הבישולים המוכרים והפעם הוא גם הצליח – קשר מנצ'סטר סיטי מצא את לוקאקו, שברח מכל מי שניסה לעצור אותו וגם הכניע את תומאס ואצליק, שוערה של סביליה.

לוקאקו חוגג עם תורגן הזאר. רק נקודה לבלגים בפראג. | Vincent Van Doornick/Isosport/MB Media/Getty Images

אירלנד – לוקסמבורג 1:0

מעל לשלוש שנים חלפו מאז שלוקסמבורג הצנועה ניצחה משחק במסגרת מוקדמות המונדיאל. הערב, הקבוצה של לוק הולץ הגיעה לדבלין וטרפה הרבה מאוד קלפים. גרסון רודריגס, חלוצה של דינמו קייב, כבש בדקה ה-85 את השער המפתיע של האורחת והעניק לנבחרתו שלוש נקודות יקרות על חשבון האירים, שנועלים את הבית עם שני הפסדים במחזורי הפתיחה.

רודריגס (משמאל) חוגג את שער הניצחון היקר | Brian Lawless/PA Images via Getty Images

תוצאה נוספת

סלובקיה – מלטה 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי