ויינאלדום הכחיש עימות עם דה בור, דה יונג: "הכדור לא רצה להיכנס לשער"

לוק דה יונג | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

הקפטן הוחלף והודה כי התאכזב, אבל הבהיר: "שוחחתי עם פרנק ולא קרה שום דבר רע". החלוץ סיפר על ההחמצות הרבות ב-0:2 על לטביה, ברחויס התרגש מ-5,000 צופים ביציע באמסטרדם: "ראיתי אנשים שמחים"

(גודל טקסט)

נבחרת הולנד נעדרה מיורו 2016 בצרפת, לא הייתה גם חלק מחגיגת גביע העולם ברוסיה ב-2018 ולאור דחיית יורו 2020 שייערך רק ביוני הקרוב, היא תספור שבע שנים מאז שסיימה במקום השלישי בגביע העולם בברזיל ב-2014. תחת רונאלד קומאן הכתומים חזרו לעצמם וכאמור הבטיחו את מקומם ביורו, אבל בשנה האחרונה הנבחרת בהדרכת פרנק דה בור ופתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 לא מבשרת טובות עבורם.

אמנם הולנד השיגה אתמול (שבת) שלוש נקודות ראשונות בקמפיין כשגברה 0:2 על לטביה, אבל החבורה של דה ברור שוב אכזבה אחרי ששלושה ימים קודם לכן הפסידה 4:2 בטורקיה, משחק בו היא נקלעה לפיגור של שלושה שערים כבר בדקה ה-46.

בעוד יומיים תתארח הולנד אצל גיברלטר למשחק עוד יותר נוח על הנייר ודה בור הודה שיש לאורנג' עוד המון לאן להשתפר: "זה ממש לא ייאמן שלא הבקענו עוד שערים. תקפנו כל המשחק בידיעה שגם הפרש השערים עשוי להכריע בסוף הקמפיין, אבל נכשלנו בניסיון להבקיע שערים נוספים. הדרך בכל זאת משמחת אותי, כי בעטנו פעמיים למשקוף והחמצנו מקרוב".

פרנק דה בור | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

כמו בישראל, גם ההולנדים נהנו אתמול מ-5,000 צופים ב"יוהאף קרויף ארנה" באמסטרדם ודה בור אמר על כך: "בזמנים רגילים היינו אומרים ש-5,000 צופים זה כמו אצטדיון ריק, אבל זה לא המצב כעת. זה היה נחמד לשמוע אוהדים, גם את הקולות אחרי שהחמצנו. מקווה שזה יקדם את החזרת הקהל ושבשלושת המשחקים היורו כבר יהיו יותר צופים".

ג'ורג'יניו ויינאלדום, קשר ליברפול וקפטן נבחרת הולנד שהוחלף בדקה ה-79 משיקולי רוטציה על פי דה בור, התייחס למה שבתקשורת ההולנדית יתכן שניפחו יתר על המידה: "התאכזבתי לצאת כי הרגשתי שאני יכול להבקיע, אבל לא צריך לעשות מזה יותר ממה שזה – כבר שוחחתי על כך עם המאמן ולא קרה שום דבר רע. הפעם האחרונה ששיחקתי מול אוהדים הייתה בדצמבר עם ליברפול וגם אז היו 2,000 צופים, כך שאני מקווה שבקרוב כולם יחזרו. היה מדהים".

פרנק דה בור וג'ורג'יניו ויינאלדום | ANP Sport via Getty Images

גם סטיבן ברחויס, כובש השער הראשון, נרגש מחזרת הקהל: "זה היה נפלא לראות אותם באצטדיון וזה נותן תקווה שהעולם ייראה אחרת בעוד כמה שנים. אנחנו כולנו חשבנו שזה היה מדהים לראות אותם ואני חושב שגם האוהדים שלנו הגיעו מוכנים למשחק. ראיתי אנשים שמחים".

הכובש השני של הולנד היה לוק דה יונג, שאתמול פתח בהרכב אחרי שמול טורקיה עלה מהספסל והבקיע גם כן: "אני חלוץ שונה מ-ממפיס דפאי, כשאני על המגרש אני מפנה שטחים לחברים סביבי. אני עובד קשה ולצערי לא הצלחנו להבקיע שערים נוספים, אבל לפעמים יש ימים כאלה שהכדור לא רוצה להיכנס. אני חושב שיהיה משחק דומה נגד גיברלטר ומקווה שאז הכדורים ייכנסו".

האוהדים חזרו ליוהאן קרויף ארנה | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי