צפו בתקציר: 0:2 לצרפת בקזחסטן, דמבלה כבש

אחרי שהחלה את דרכה למונדיאל 2022 בתיקו נגד אוקראינה, דשאן ביצע מהפכה בהרכב אלופת העולם שצברה שלוש נקודות בחוץ בזכות שער יפה של שחקן ברצלונה. מרסיאל נפצע, אמבפה החמיץ פנדל

(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את מוקדמות מונדיאל 2022 במעידה נגד אוקראינה, אלופת העולם צרפת רשמה היום (ראשון) את ניצחון הבכורה שלה בקמפיין כשגברה 0:2 בחוץ על נבחרת קזחסטן. ה"טריקולור" עם ארבע נקודות בסיום המחזור השני וביום רביעי הקרוב ינסו לסיים את פגרת הנבחרות הנוכחית בטעם טוב, כשיתארחו אצל בוסניה בסראייבו.

המאמן דידייה דשאן ביצע מהפכה מוחלטת בהרכב שעלה ב-1:1 לפני ארבעה ימים, כשרק אנטואן גריזמן והשוער הוגו לוריס שמרו על מקומם ב-11. מבחינת חלוץ ברצלונה היה זה המשחק ה-45 ברציפות של נבחרת צרפת שבו הוא משותף – הרצף הארוך ביותר באלופת העולם בעידן שאחרי מלה"ע השנייה.

מי שלקח את ההזדמנות בשתי ידיים היה עוסמאן דמבלה, שהוצב בחוד ההתקפה וכבר בדקה ה-19 העלה את צרפת ליתרון. פול פוגבה מצא את אנתוני מרסיאל במסירת עומק, שחקן מנצ'סטר יונייטד הסתובב נהדר על המקום וביטל את השומר שלו, לפני שמסר ימינה לדמבלה שבעט פנימה. הקיצוני של ברצלונה כבש את שערו הראשון במדים הלאומיים מאז 2018 ולראשונה בקריירה מצא את הרשת במשחק רשמי עבור צרפת, לאחר ששני הכיבושים הקודמים שלו הגיעו במשחקי ידידות.

לעומת דמבלה, שניים מחבריו לחלק הקדמי יזכרו את המשחק מול קזחסטן לא כל כך לטובה. מבשל השער, מרסיאל, ספג פציעה בברכו ולמרות שניסה להישאר על כר הדשא, נאלץ לפנות את מקומו לקיליאן אמבפה בדקה ה-59. כוכב פריז סן ז'רמן, מצדו, סחט פנדל ולקח את הבעיטה בעצמו בדקה ה-75, אלא ששוער המארחת אלכסנדר מוקין בן ה-39 הדף את ניסיונו של החלוץ. השער השני של המנצחת היה עצמי של סרגיי מאלי, הבלם הקזחי שנגח לכיוון הלא נכון בדקה ה-44.

עוסמאן דמבלה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images
מרסיאל בישל נהדר, אך נפצע | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images
אמבפה החמיץ פנדל | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי