ניצחון דרמטי לספרד, דנמרק מעכה את מולדובה ואנגליה ניצחה

דני אולמו חוגג עם אלברו מוראטה | KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP via Getty Images

"לה רוחה" חזרה מפיגור והשלימה מהפך בדקה ה-92, טורס ואולמו העניקו לה 1:2 בגאורגיה. יריבתה של ישראל דרסה 0:8 את הנבחרת החלשה בבית, הארי קיין חזר להרכב של סאות'גייט והוביל ל-0:2 באלבניה עם שער ובישול

(גודל טקסט)

יום משחקים נוסף במוקדמות מונדיאל 2022, שנפתח עם ניצחון 0:2 של צרפת על קזחסטן, נמשך מאוחר יותר הערב (ראשון) עם ניצחון בכורה דרמטי לנבחרת ספרד שהשלימה מהפך בתוך תוספת הזמן, בדרך להשגת שלוש נקודות בגאורגיה. בנוסף, דנמרק המשיכה במומנטום מהניצחון על ישראל ומחצה את מולדובה, כאשר במקביל אנגליה גברה על אלבניה בחוץ.

גאורגיה – ספרד 2:1

בדומה למה שקרה בצרפת אחרי שאלופת העולם איבדה נקודות בבית נגד אוקראינה, גם ב"לה רוחה" לואיס אנריקה ערך שינויים רבים בהרכב שסיים ב-1:1 ביתי מול יוון והשאיר רק את השוער אונאי סימון, אריק גרסיה, פראן טורס ואלברו מוראטה. נראה היה שגם המעידה במחזור הראשון והמהפכה ב-11 לא העירו את הספרדים, שהיו על סף אובדן נקודות נוסף, אך בסופו של דבר ניצלו ויצאו עם ניצחון ראשון בקמפיין הנוכחי.

בדקה ה-44, חוויצ'ה קווארצחליה בן ה-20 חתם מהלך קבוצתי נפלא של גאורגיה, שהתחיל באגף ימין, כאשר פרץ מצד שמאל ושלח את זה לרשת כדי להעניק לגאורגיה את ה-0:1 הסנסציוני. בדקה ה-56, אחרי מאבק על הכדור בשליש האחרון של המגרש, ג'ורדי אלבה העביר מסירת רוחב שאליה התחבר פראן טורס כדי להשוות ל-1:1. בדקה ה-92, דני אולמו המחליף סיפק את הרגע הגדול של המשחק, כששיגר טיל מחוץ לרחבה ואפילו ריחוף של השוער הגאורגי לא הצליח למנוע מהכדור להמשיך לחיבורים. שחקנה של לייפציג השלים את המהפך והעניק לספרדים את שלוש הנקודות.

קווארצחליה הפתיע, אך גאורגיה שמטה יתרון | KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP via Getty Images
טורס החל את המהפך, אולמו השלים | KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP via Getty Images

אלבניה – אנגליה 2:0

אחרי החמישייה ששחקניו כבשו נגד סן מרינו, גם גארת' סאות'גייט ביצע רוטציה בהרכב נבחרת "שלושת האריות" והבשורה המרכזית הייתה חזרתו של הארי קיין לחוליית ההתקפה. כוכבה של טוטנהאם נהנה לשוב ל-11 והוביל את אנגליה לניצחון שני רצוף שמשאיר אותה בפסגת בית 9, כשכבש בדקה ה-39 ובישל למייסון מאונט בדקה ה-63.

קיין חזר וכיכב עם שער ובישול | OZAN KOSE/AFP via Getty Imagess

דנמרק – מולדובה 0:8

לאחר שניצחה את ישראל ביום חמישי האחרון, נבחרתו של קספר יולמאנד שטפה את המגרש הערב ושמרה על מאזן מושלם אחרי שדרסה את הנבחרת החלשה בבית. קספר דולברג פתח את החגיגה עם פנדל מוצלח בדקה ה-19, כאשר עד המחצית התוצאה כבר עמדה על 0:5 לזכות הנבחרת המארחת מצמד של מיקל דמסגארד בדקות 21 ו-29 ושערים של ינס סטריגר לארסן ומתיאס ינסן, בדקות 35 ו-39 בהתאמה. דולברג השלים צמד בדקה ה-48 בזכות הבישול הראשון של דמסגארד, שבהמשך הוסיף עוד אסיסט לרוברט סקוב שכבש את השביעי בדקה ה-81. מרקוס אינגוורטסן חתם את התוצאה הסופית דקה לסיום המשחק.

דמסגארד. צמד ושני בישולים ב-0:8 האדיר | BO AMSTRUP/Ritzau Scanpix/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי