וזה אחרי שהוא שבר בצורת: המספרים של הארי קיין בנבחרת

הקפטן האנגלי כבש וגם בישל ב-0:2 של שלושת האריות באלבניה, אחרי שנה וחצי שלא מצא את הרשת במדים הלאומיים - ולמרות כל זאת לזכותו מאזן יוצא דופן

(גודל טקסט)

הארי קיין הוא הכוכב הגדול ביותר של אנגליה ועל כן סימן השאלה הגדול שמרחף על עתידו בטוטנהאם בהחלט מעסיק רבות את התקשורת בממלכה, אבל לפני המשחק באלבניה היה עוד דיון סביב החלוץ: האם הוא יצליח לשבור את הבצורת? קיין, שזכה למנוחה בניצחון על סן מרינו בשבוע שעבר, החזיר עם שער ובישול והעניק לשלושת האריות 0:2 קל, אך לא משכנע בטיראנה.

אלבניה הקשתה על אנגליה פי כמה לעומת סן מרינו והצליחה לכפות משחק די חלש בקצב נמוך וכמעט ללא מצבים, אבל האיכות הבריטית הכריעה וקיין הכניע את השוער אטריט ברישה עם נגיחה מופלאה לקראת סיום המחצית הראשונה, לאחר מכן בישל למייסון מאונט את שערו הרביעי במדי הנבחרת וסיפק הוכחה נוספת כיצד הוא גם מלך השערים וגם מלך הבישולים בפרמיירליג.

בעקבות התפרצות נגיף קורונה וגם קצת כתוצאה מחוסר מזל, הארי קיין שבר בצורת של 500 ימים ללא שער בנבחרת, מאז משחק מוקדמות יורו 2020 נגד קוסובו בנובמבר 2019 – בסך הכל 496 דקות חלפו עד ששוב הבקיע וחגג את שערו ה-33 במדי הנבחרת בהופעה ה-52. מה שמדהים הוא שזו הייתה ההופעה ה-20 של קיין במשחק חוץ והוא עם מאזן מטורף של 22 שערים ו-13 בישולים. קיין גם חגג אתמול מגרש 17 במספר בו הוא מוצא את הרשת במדי הנבחרת והאנגלים היחידים שכבשו ביותר מגרשים ממנו הם וויין רוני (27) ומייקל אואן (25).

הארי קיין חוגג | OZAN KOSE/AFP via Getty Imagess

לאחר המשחק אמר קיין: "אני חושב שזו הייתה הופעה טובה מאוד שלנו, למרות פתיחה מעט חלשה עד ששינינו מערך וזה השתנה. אנחנו במקום טוב, אבל צריכים להמשיך לעבוד קשה ואם ננצח את פולין אז נהיה בעמדה מצוינת".

ביום רביעי תפגוש את אנגליה למשחק סופר מסקרן את פולין והמנג'ר גארת' סאות'גייט יודע שיכולת כזו עלולה לא להספיק: "ב-25 הדקות הראשונות היה לנו מאוד קשה למצוא שטחים פנויים בין שחקני הקישור שלהם, אבל כן היו שטחים שהיינו צריכים למצוא. אחר כך שישינו קצת את הדרך שבה שיחקנו וזה עזר. לוק שואו, ראחים סטרלינג ומייסון מאונט שיתפו פעולה היטב בצד שמאל ולשמחתי זה גם קרה אחר כך באגף ימין. היו החלטות שהיינו צריכים לקבל טוב יותר וכך להבקיע שערים נוספים, אבל בשורה התחתונה מדובר בניצחון טוב וכולם בריאים ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי