מקדוניה הצפונית הדהימה את גרמניה, 1:2 דרמטי לאנגליה על פולין

טימו ורנר | Alex Grimm/Getty Images

פאנדב הוותיק ואלמאס הכניעו את המאנשפט 1:2 בדויאסבורג בדקה ה-85, גונדואן רק איזן זמנית וגם זה היה מפנדל. בוומבלי ניצחה אנגליה משער מאוחר של מגווייר והנבחרת של סוזה הסתבכה במוקדמות גביע העולם

(גודל טקסט)

אחרי שבוע אינטנסיבי ומלא דרמות ושערים, הערב (רביעי) הגיע לסיומו המחזור השלישי במוקדמות מונדיאל 2022 באירופה והשחקנים יתפזרו בחזרה לקבוצותיהם, לקראת חידוש הליגות כבר בסוף השבוע.

במשחק המרכזי, אנגליה נהנתה משער של הארי מגוויר בדקה ה-85 וגברה 1:2 על פולין נטולת רוברט לבנדובסקי במשחק בין שתי הנבחרות שיתחרו עד הסיום על ראשות הבית. במקביל, גרמניה הפסידה בביתה במפתיע ללא אחרת מאשר מקדוניה הצפונית, 2:1 דרמטי לקראת הסיום.

אנגליה – פולין 1:2

פאולו סוזה ושחקניו הגיעו לוומבלי ללא לבנדובסקי שייעדר בחודש הקרוב, אבל הוכיחו שהם ממש לא תלויים בו וכמעט סחטו נקודה בלונדון. ראחים סטרלינג הוכשל ברחבה אחרי 19 דקות והארי קיין אמר תודה וכבש את שערו העשירי מהנקודה הלבנה במדי שלושת האריות, אבל סוזה ביצע שני חילופים התקפיים בפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-58 בא על שכרו, כאשר ארקדיוש מיליק, שעלה מהספסל בדקה ה-46, בישל ליאקוב מודר שברח לג'ון סטונס.

גארת' סאות'גייט לא נלחץ וכלל לא ביצע חילופים עד אשר בדקה ה-85 הצליח הבלם הארי מגוויר להכריע את ההתמודדות, ובישל לו לא אחר מאשר חברו למרכז ההגנה, ג'ון סטונס. אנגליה כעת עם תשע נקודות משלושה משחקים, הונגריה ניצבת אחריה עם שבע, אלבניה עם שש ופולין עם ארבע נקודות בלבד משלושה משחקים.

תוצאות נוספות בבית: אנדורה – הונגריה 4:1, סן מרינו – אלבניה 2:0

הארי מגווייר | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

גרמניה – מקדוניה הצפונית 2:1

יואכים לב הודיע שיעזוב את המאנשפט לאחר היורו הקרוב ורבים תהו עד כמה הבשורה הזו תשפיע על השחקנים בפתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל. בשני המשחקים הראשונים ניצחה גרמניה בקלות את איסלנד ולאחר מכן גברה על רומניה, אבל הערב בדואיסבורג היא אכזבה בגדול – אמנם לא בהרכב הכי חזק שלה, אבל היא לא ציפתה להפסיד לחבורה שתשתתף ביורו הקרוב ותלויה בגוראן פאנדב גם כשהוא בן 37.

חלוץ גנואה הימם את הגרמנים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל למארחת יש את אילקאי גונדואן שנמצא בכושר שיא וגם היום מצא את הרשת, כשבדקה ה-63 דייק מ-11 מטר. אבל גם קשר מנצ'סטר סיטי לא הושיע את המאנשאפט. גרמניה ניסתה להפוך את התוצאה ושילמה על כך ביוקר כשבדקה ה-85 הצליח אליף אלמאס מנאפולי להדהים שוב את הגרמנים, שמזה כבר לא הצליחו לחזור בדקות שנותרו. גרמניה עם שש נקודות, מפגרת בשלוש אחרי ארמניה המפתיעה שלזכותה מאזן מושלם בבית מספר 10 ונמצאת בשוויון עם מקדוניה הצפונית.

תוצאות נוספות בבית: ליכטנשטיין – איסלנד 3:3, ארמניה – רומניה 2:3

אילקאי גונדואן ושחקני נבחרת גרמניה מאוכזבים | Alex Grimm/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי