דנמרק דרסה 0:4 את אוסטריה, ניצחונות לספרד, צרפת ואיטליה

נבחרת ספרד חוגגת | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

הדנים כבשו ארבעה שערים תוך 16 דקות במחצית השנייה במשחק חוץ והם בדרכם הבטוחה למונדיאל מ"הבית הישראלי". וגם: 1:3 ל"לה רוחה" על קוסובו, 0:2 לאזורי בליטא ואלופת העולם ניצחה 0:1 בבוסניה משער של גריזמן

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד הצליחה להתאושש מהדרמה הגדולה בגאורגיה בשבוע שעבר, איטליה הסתפקה בניצחון דחוק בליטא, צרפת השיגה רק 0:1 מאוחר בבוסניה ודנמרק בדרכה הבטוחה למונדיאל מ"הבית הישראלי": המחזור השלישי במוקדמות גביע העולם הגיע לסיומו וזה מה שהיה לנו הערב (רביעי).

ספרד – קוסובו 1:3

ספרד לא מכירה בקוסובו ולכל אורך שידור המשחק ניסתה להקטין את היריבה – וגם על כר הדשא היא הצליחה לנצח די בקלות. דני אולמו, שבגאורגיה כבש עמוק בתוספת הזמן והציל את "לה רוחה" כשהעניק לה 1:2 דרמטי, הפעם כבש כבר אחרי 34 דקות מבישול של ג'ורדי אלבה ושתי דקות אחר כך היה זה פראן טורס שהכפיל את היתרון. בסאר חלימי צימק בדקה ה-70, אבל ג'רארד מורנו בדקה ה-75 קבע את תוצאת הסיום. ספרד כעת ראשונה בבית 2 עם שבע נקודות, אך שבדיה לא שיחקה והיא עם שש נקודות משני משחקים.

תוצאה נוספת בבית: יוון – גאורגיה 1:1

שחקני נבחרת ספרד חוגגים | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ליטא – איטליה 2:0

המאמן רוברטו מנצ'יני ביצע לא מעט שינויים אחרי פתיחה מושלמת לקמפיין והיכולת בליטא היכולת הייתה פושרת במיוחד, אבל זה הספיק לניצחון דחוק משער של המחליף סטפנו סנסי, שנכנס בפתיחת המחצית השנייה וכבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור, ופנדל של צ'ירו אימובילה עמוק בתוספת הזמן. האזורי עם תשע נקודות משלושה משחקים, שווייץ שלא שיחקה הערב עם שש נקודות משני משחקים וכבר עתה ברור כי הן השתיים שייאבקו על ראשות הבית עד הסיום.

תוצאה נוספת בבית: צפון אירלנד – בולגריה 0:0

שחקני נבחרת איטליה חוגגים | Claudio Villa/Getty Images

בוסניה – צרפת 1:0

אלופת העולם איבדה שתי נקודות יקרות כשסיימה ב-1:1 מול אוקראינה, אבל הערב האוקראינים רשמו תיקו שלישי בקמפיין, הטריקולור השיגו שלוש נקודות בסראייבו והם עם פער של ארבע נקודות אחרי שלושה משחקים (פינלנד עם שתי נקודות ומשחק חסר). מי שכבש את השער היחיד במשחק היה אנטואן גריזמן, שנמצא בכושר נהדר בשבועות האחרונים בברצלונה וגם בנבחרת כבש שער שני בשלושה משחקים.

תוצאה נוספת בבית: אוקראינה – קזחסטן 1:1

שחקני נבחרת צרפת חוגגים | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

אוסטריה – דנמרק 4:0

בבית מספר 6, "הבית הישראלי", די ברור מי תעלה מהמקום הראשון. אחרי שניצחה 0:2 בבלומפילד וכבשה שמינייה במולדובה, נבחרת דנמרק התעללה הערב גם באוסטריה וכבשה מולה רביעייה ב-16 דקות במחצית השנייה. הבליץ הדני החל בדקה ה-58 משער של אנדראה סקוב אולסן שעלה מהספסל רק שלוש דקות קודם לכן, יואקים מיילה הכפיל את היתרון בדקה ה-63, פייר אמיל הוייביירג מטוטנהאם קבע 0:3 בדקה ה-67 והכובש הראשון במשחק, סקוב אולסן, השלים צמד וחתם את התוצאה בדקה ה-74.

במשחקים נוספים בבית: סקוטלנד – איי פארו 0:4, מולדובה – ישראל 4:1

שחקני נבחרת דנמרק חוגגים | HANS PUNZ/APA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי