חברת הייסנס תעניק חסות מרכזית למונדיאל 2022 בקטאר

חברת הייסנס | ROBYN BECK/AFP via Getty Images

חברת האלקטרוניקה המייצרת למאה מדינות - מצטרפת למותגים המובילים בעולם בשיתוף פעולה שהחל עוד ב-2017, הסכום המוערך: 200 מיליון דולר. "המונדיאל הוא חגיגת כדורגל והזדמנות להציג טכנולוגיה חדשנית"

(גודל טקסט)

חברת הייסנס הודיעה היום (שלישי) כי תעניק חסרות רשמית למונדיאל 2022 בקטאר בסכום המוערך ב-200 מיליון דולר. הטורניר ייערכך כזכור בחורף 2022 בין 21 בנובמבר עד ה-18 בדצמבר. הייסנס, שהוקמה ב-1969 הנה חברת אלקטרוניקה סינית רב-לאומית המייצרת ליותר ממאה מדינות ומתמחה במוצרים כגון טלווויזיות, מרירים, ציוד טלוויזיה דיגיטלית, כרטיסי מחשב ועוד.

הייסנס מצטרפת בזאת למותגים המובילים בעולם שנתנו בעבר ובהווה חסויות אלו. בכך היא תתחבר לקהל העולמי של פיפ"א המונה עשרות מיליוני אוהדים, בדרכים ייחודיות, החל ממוערבות באתרים השונים ועד לנראות לוגו במגוון פלטפורמות פיפ"א ובקמפיינים פרסומיים בינלאומיים.

בשיתוף פעולה שהחל עוד בשנת 2017 עם הטורניר שנערך כעבור שנה ברוסיה, הייסנס הציגה לראשונה תכנים שנוצרו במיוחד עבור הגביע העולמי והועברו באמצעות מערכת ההפעלה החכמה VIDAA המשולבת בכל מסכי הטלוויזיה".

מנכ"לית קבוצת הייסנס, ג'יה שאוקיאן בירכה על המהלך: "המשך ההשקעה באירועי הספורט ברמה עולמית מייצגת את הנחישות של הייסנס כמותג עולמי מוביל. היא מסייעת להייסנס לבנות קשרים חזקים יותר עם הקהל הרחב ומאיצה את תהליך הגלובליזציה של החברה. זה יותר גם בסיס חזק עבור הייסנס להתחרות עם המותגים המובילים שלקחו בעבר חלק פעיל בפלטפורמות אלו".

פאטמה סמורה, מזכ"ל פיפ"א, הוסיפה כי: "זה משמח לקבל בברכה את הייסנס כנותני חסות רשמיים. אנו שמחים להיות שותפים למותג בינלאומי זה, שיש לו גם נוכחות הולכת וגוברת בשוק הספורט. פיפ"א והייסנס מתמקדים שניהם בטכנולוגיה, חדשנות ומעניקים לאנשים את החוויה האפשרית הטובה ביותר. אני בטוח ששיתוף פעולה זה יתמוך ביעדים הגלובליים של שני הארגונים ויתרום להצלחה של מה שבטוח יהיה אירוע מדהים בשנה הבאה".

עוד נמסר כי גביע העולם הוא חגיגת לכדורגל העולמי ומהווה הזדמנות נדירה עבור מותגים להציג הישגים טכנולוגיים חדשניים ולשפר את חווית הצפייה של האוהדים. הייסנס מקפידה על חדשנות בכדי לספק פתרונות מתקדמיים לצרכים בחוויות הבידור הביתית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי