כאוס בדרום אמריקה: ברזיל שוקלת לא להתייצב לקופה

צ'יצ'י ושחקני נבחרת ברזיל | SEBASTIAN CASTANEDA/POOL/AFP via Getty Images

לקראת המשחק של הסלסאו נגד אקוודור במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022 (שבת, 3:30 בספורט2), המאמן צ'יצ'י רמז שהוא והשחקנים לא רוצים להופיע לתחרות שהועתקה מארגנטינה לארצם: "דעתנו ברורה, שוחחנו עם הנשיא על כך"

(גודל טקסט)

נבחרת ברזיל תעלה הלילה ׁ(בין שישי לשבת, החל מ-3:20 בספורט2) למשחק נגד אקוודור במסגרת המחזור השביעי של מוקדמות מונדיאל 2022 כשהיא במקום הראשון בטבלה, אבל ספק עד כמה הראש של שחקני הסלסאו חושב על הקמפיין הנ"ל.

ברזיל תשוב לכר הדשא לראשונה מאז נובמבר ובשבוע הבא גם תפגוש את פרגוואי, אבל מה שמעסיק את אנשי הנבחרת הוא בעיקר המשחק נגד ונצואלה בעוד עשרה ימים במסגרת הקופה אמריקה – טורניר שבשבוע שעבר הועתק מארגנטינה לברזיל בעקבות התחלואה הרבה של נגיף קורונה, אך כנראה שזו החלטה שהתקבלה בניגוד לדעתם של שחקני ומאמני נבחרת ברזיל.

המצב בארגנטינה אמנם יצא משליטה בכל הנוגע לשליטה על הנגיף, אבל בברזיל מזה חודשים ארוכים שהתחלואה גבוהה מאוד ואם להסתמך על דבריו של המאמן צ'יצ'י, עדיין ישנם סימני שאלה סביב קיום הטורניר: "הדעה שלנו בנושא ברורה ואני וז'וניניו שוחחנו עם הנשיא בנושא והבהרנו לו מה אנחנו חושבים. מהשחקנים ביקשתי לחשוב אך ורק על ההכנות למשחק נגד אקוודור והם קיבלו את הבקשה בהבנה, אולם ביקשו גם כן לשוחח עם הנשיא כי דעתם בנושא ברורה מאוד. אנחנו גם רוצים לומר לאוהדים מה אנחנו חושבים, אבל לא עכשיו כי יש לפנינו משחקים חשובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי