ארגנטינה ספגה בתוספת הזמן ב-2:2 בקולומביה, 0:2 לברזיל בפרגוואי

ליאו מסי | Gabriel Aponte/Getty Images

רומרו כבש בפתיחה ופארדס בשער סולו מרהיב הכפיל את יתרון האלביסלסטה כבר אחרי שמונה דקות, אבל מסי וחבריו רשמו תיקו שלישי בשישה משחקים בעקבות שער בדקה ה-94. ניימאר עם שער ובישול בניצחון הסלסאו

(גודל טקסט)

הקופה אמריקה תצא לדרך בלילה שבין ראשון לשני אחרי שהתחרות הועתקה מארגנטינה לברזיל בעקבות התפרצות נגיף קורונה ולאחר שכל הנבחרות חזרו בהן מהאיום לא להתייצב, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) הושלם המחזור השמיני במוקדמות מונדיאל 2022 ביבשת – ושוב הייתה זו ארגנטינה שפישלה בגדול.

בעוד ברזיל ניצחה 0:2 בפרגוואי, הגדילה את הפער בפסגה ועשתה צעד משמעותי לעבר גביע העולם בשנה הבאה, ליאו מסי והאלביסלסטה ספגו עמוק בתוך תוספת הזמן בקולומביה, נפרדו מהמארחת ב-2:2 בלבד ורשמו תיקו שני ברציפות השבוע ושלישי בששת משחקי הקמפיין.

צפו בתקציר: קולומביה – ארגנטינה 2:2

חמישה ימים אחרי שארגנטינה שמטה יתרון מוקדם מול צ'ילה ונפרדה ממנה ב-1:1, נראה היה שהחבורה של ליאונל סקאלוני מבינה שהיא לא יכולה להרשות לעצמה להסתפק ביתרון מינימלי. ליאו מסי והשחקנים הפנימו, עלו בסערה לעיני 10,000 צופים וכבר אחרי שמונה דקות הוליכו 0:2 – הבלם כריסטיאן רומרו כבש ראשון בנגיחה מבישול של רודריגו דה פול ממצב נייח, ליאנדרו פארדס הבקיע בסך הכל חמש דקות אחר כך במבצע סולו יפהפה ונראה היה שארגנטינה יכולה להתחיל לחשוב על המשחק נגד אורוגוואי בשבוע הבא בקופה אמריקה.

ליאו מסי | Gabriel Aponte/Getty Images

אלא שארגנטינה, שכבר סיימה בשתי תוצאות תיקו בחמשת המשחקים הקודמים במוקדמות גביע העולם, לא השכילה להבקיע גם את השער השלישי. מנגד, קולומביה שינתה מערך – החלוץ לואיס מוריאל עלה מהספסל כבר בדקה ה-30 – ובדקה ה-51 באה על שכרה כשנפסק לטובתה כדור עונשין מ-11 מטר, אותו מוריאל תרגם ל-2:1.

חמש דקות תוספת זמן הוסיף השופט ולאחר כמעט ארבע הגביה חואן קואדרדו לרחבה, מיגל בורחה הקדים את שחקני ההגנה ומקרוב קבע 2:2 דרמטי. ארגנטינה אמנם שמרה על המקום השני, אבל היא עם 50 אחוזי הצלחה בלבד. קולומביה לעומתה עם הנקודה השמינית שלה מתוך 18.

מיגל אנחל בורחה חוגג, אכזבה בארגנטינה | RAUL ARBOLEDA/AFP via Getty Images

צפו בתקציר: פרגוואי – ברזיל 2:0

הסלסאו עוברים ימים לא פשוטים לאור הדיווחים במדינה על הבטחה מצד נשיא ההתאחדות לנשיא המדינה ז'איר בולסונארו לפטר את המאמן צ'יצ'י מכיוון שהוא אינו נמנה עם תומכיו, כל זאת בזמן שנשיא ההתאחדות חשוד בעבירות מין ולאחר האיומים לא להופיע לקופה אמריקה, אבל על כר הדשא עניינים כרגיל.

כבר בדקה הרביעית עלתה ברזיל ליתרון 0:1 אחרי שגבריאל ז'סוס העביר כדור רוחב שהותיר את ניימאר לבדו מול השוער ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. כוכב פריז סן ז'רמן עוד יכול היה להשלים צמד במחצית השנייה וגם רישארליסון שהיתל בהגנה המקומית פספס מקרוב, אבל בתוספת של המשחק תוצאת המשחק נחתמה הודות בישול של ניימאר ללוקאס פאקטה המחליף.

ניימאר ולוקאס פאקטה | Christian Alvarenga/Getty Images

ברזיל כאמור בפסגה עם מאזן מושלם של שישה ניצחונות בששת משחקי הקמפיין ואילו פרגוואי נותרה עם ניצחון אחד בלבד לצד ארבע תוצאות תיקו.

תוצאות נוספות: אקוודור – פרו 2:1, צ'ילה – בוליביה 1:1, ונצואלה – אורוגוואי 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי