קספר דולברג נפצע בברכו, עלול להיעדר מהמשחק נגד נבחרת ישראל

קספר דולברג שחקן נבחרת דנמרק | רויטרס

חלוץ נבחרת דנמרק לא סובל מפגיעה חמורה, אבל עשוי לקבל מנוחה. רוטנשטיינר ושחקניו יתארחו בקופנהגן ב-7 בספטמבר

(גודל טקסט)

קספר דולברג נפצע באימון ניס ועדיין לא ברור אם הוא יוכל ליטול חלק במשחקיה הקרובים של נבחרת דנמרק, בין היתר נגד ישראל. החלוץ בן ה-23 נפגע בברכו באימון של הקבוצה הצרפתית והרגיש כאב חד. לרווחתם של אנשי המועדון וגם של אנשי הנבחרת, מהבדיקה עולה שלא מדובר בפגיעה חמורה, אבל עדיין מוקדם לדעת אם הוא יוכל לשחק. בכל מקרה, המאמן קספר יולמאנד החליט לזמן היום את חלוץ הופנהיים, יקוב ברון לארסן, כגיבוי.

שחקן נבחרת דנמרק, קספר דולברג
יהיה כשיר למשחק נגד ישראל בעוד שבועיים? דולברג | רויטרס

דולברג שנרכש מאייאקס תמורת כ-20.5 מיליון יורו בקיץ 2019, כבש צמד במשחק של ניס נגד ליל במחזור השני בצרפת – מה שהיווה המשך ישיר לטורניר היורו המוצלח שלו לפני כמה שבועות. דולברג דווקא התחיל את אליפות אירופה על הספסל של קספר יולמאנד, אבל קיבל מקום בהרכב בשמינית הגמר נגד ויילס והבקיע צמד. ברבע הגמר הוסיף כיבוש ב-1:2 על צ'כיה ובסיכומו של עניין הפך לשחקן המוביל בחוד הדני.

דנמרק מוליכה את בית ו' במוקדמות המונדיאל בגאון. היא ניצחה בכל שלושת המחזורים הראשונים והפרש השערים שלה עומד על 0:14. היא תארח את ישראל במשחק האחרון בסבב המשחקים הנוכחי, ב-7 בספטמבר בקופנהאגן. לפני כן היא תשחק בבית נגד סקוטלנד (1 בספטמבר) ותתארח בצפון האוקיינוס האטלנטי אצל איי פארו (4 בספטמבר).

המשחקים שנותרו לנבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל

1.9, איי פארו (חוץ)
4.9, אוסטריה (בית)
7.9, דנמרק (חוץ)

9.10, סקוטלנד (חוץ)
12.10, מולדובה (בית)

12.11, אוסטריה (חוץ)
15.11, איי פארו (בית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי