שלישי בבית הישראלי: מהפכה בהגנת אוסטריה לקראת קרב המאכזבות

שחקני נבחרת אוסטריה מאוכזבים, דייויד אלאבה, מרטין הינטרגר, מרקו ארנאוטוביץ', קונרד ליימר | רויטרס

אחרי התבוסה בחיפה, האוסטרים חייבים ניצחון על סקוטלנד (21:45, ספורט 1), שמחפשת פיתרון לבעיות ההתקפיות. מולדובה ואיי פארו רוצות ניצחון ראשון

(גודל טקסט)

הבית הישראלי של מוקדמות מונדיאל 2022 מתחיל לקבל צורה: דנמרק נראית בלתי עבירה, ישראל, סקוטלנד ואוסטריה נאבקות על הכרטיס האוטומטי השני, ואיי פארו ומולדובה מדדות כצפוי מאחור. מחר (שלישי) במקביל למשחק בין ישראל לדנמרק בקופנהגן, ייפגשו אוסטריה וסקולנד ואיי פארו ומולדובה.

מאמן נבחרת אוסטריה פרנקו פודה
לא מבין אך זה קרה לו. מאמן אוסטריה פרנקו פודה | ברני ארדוב

אוסטריה – סקוטלנד (21:45, ספורט 1)

שתי המאכזבות של הבית קיוו להיות במצב הרבה יותר טוב אחרי חמישה מחזורים: אוסטריה מדורגת רביעית בלבד עם 7 נקודות, סקוטלנד שלישית עם 8, ושתיהן סובלות מבעיות קשות, כל אחת בצד אחר של המגרש. האוסטרים ספגו בשבת חמישייה מנבחרת ישראל וממשיכים לקרטע בהגנה, וכעת צפוי פרנקו פודה הלחוץ לבצע שינויים רבים בחוליה האחורית. ראשית, צפוי המאמן לחזור למערך 4-4-2 ואמור להחליף שלושה שחקני הגנה כשכריסטופר טרימל, פיליפ לינהארט ואנדראס אולמר אמורים לפתוח.

מנגד, סקוטלנד סובלת מחוסר חדות משווע בהתקפה. היא גירדה 0:1 קשה על מולדובה למרות 16 בעיטות לשער, כולל כמה החמצות גדולות. זה היה המשך ישיר ליכולת ההתקפית הדלה של הסקוטים בארבעת המשחקים שקדמו לכך, בהם כבשו שער אחד ולא ניצחו. יחד עם זאת, סטיב קלארק יודע שניצחון מפתיע יכול להעלות אותו לסגנות הבית על חשבון ישראל, אם תפסיד לדנמרק.

משחק נוסף

איי פארו – מולדובה (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי