לז'ורז'יניו נמאס: "שוערים לומדים אותי, מעכשיו אלמד אותם"

שחקן נבחרת איטליה ז'ורז'יניו | אימג'בנק GettyImages, Claudio Villa

קשר נבחרת איטליה וצ'לסי לא הצליח להבקיע מהנקודה הלבנה פעם נוספת ב-0:0 נגד שווייץ, אבל הוא לא מתכוון להפסיק לבעוט ושולח מסר ליריבים

(גודל טקסט)

ז'ורז'יניו בהחלט ביסס את מעמדו כאחד מבועטי הפנדלים היותר טובים כיום בכדורגל העולמי, גם סגנון הבעיטה שלו הפך למודל לחיקוי עבור רבים, אבל האם יכול להיות ששוערים למדו את הטריק של קשר נבחרת איטליה ושחקן צ'לסי?

בשנה האחרונה, לא כולל החמצת הפנדל בגמר יורו 2020 נגד אנגליה, הוא החמיץ עוד ארבעה כדורי עונשין מ-11 מטרים – האחרון שבהם ב-0:0 של אלופת אירופה הטרייה בשווייץ ביום ראשון. היה זה תיקו שני ברציפות של האזורי במוקדמות המונדיאל, שאמנם הרצף האדיר שלהם ללא הפסד נמשך ועומד כבר על 36 משחקים מאז שנכנעו בפעם האחרונה, אבל היכולת רחוקה מלהזכיר את ההופעה הבלתי נשכחת באליפות אירופה בחודשי יוני-יולי האחרונים.

כל זאת קורה לז'ורז'יניו כשבועיים אחרי שנבחר לשחקן העונה של אופ"א, ועל כן הביטחון שלו, כך לדבריו, לא נפגע כלל. "אני כבר מחכה לבעוט את הפנדל הבא", אמר הקשר, "אני לוקח אחריות על ההחמצות, במיוחד כשבשווייץ הגיע לנו ניצחון ואני לא ניצלתי את ההזדמנות להבקיע. זה כואב לי".

כשנשאל ז'ורז'יניו מהי הסיבה להחמצות בתקופה האחרונה, השיב: "השוערים לומדים אותי כל הזמן, אבל מעתה גם אלמד אותם. יש לי ביטחון ביכולת שלי לבעוט ואני יודע שככה זה בכדורגל, כולם יודעים שזה משחק מאוד דינמי. מי שרוצה יכול לדבר עליי, אנשים כל הזמן מדברים על הפספוסים ולא זוכרים את כל הטוב שהיה. אני חושב רק על הדברים הטובים ומחכה כבר לבעוט את הפנדל הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי