איטליה שברה שיא עולמי, מואיז קן: "לא היה קל לראות את היורו מהבית"

כבש ראשון לנראזורי. קן | GettyImages, Marco Luzzani

אלופת אירופה רשמה משחק 37 (!) רצוף ללא הפסד ב-0:5 על ליטא, החלוץ שחזר ליובה כיכב עם צמד: "התחשלתי מאוד בפריז ואברטון, אתן מאה אחוז עבור המדים הלאומיים"

(גודל טקסט)

אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות (כולל חצי גמר וגמר היורו), איטליה אלופת אירופה הוציאה אמש (רביעי) את כל העצבים על נבחרת ליטא עם 0:5 מהדהד במסגרת מוקדמות המונדיאל. רוברטו מאנצ'יני עשה רוטציה ונתן את חולצת ההרכב למואיז קן, שענה עם צמד, כשגם ג'אקומו רספאדורי כיכב עם שער נוסף. איטליה שברה בכך את שיא כל הזמנים עם משחק 37 ללא הפסד כשהיא עוקפת את ספרד וברזיל שנעצרו על 36 משחקים.

מואיז קן שחקן נבחרת איטליה
מואיז קן שחקן נבחרת איטליה | רויטרס

"למרות שאיבדנו כל כך הרבה שחקנים בימים האחרונים, החבר'ה הגיבו כמו שצריך", אמר בסיום רוברטו מאנצ'יני, "נכון שהיריבה לא הייתה ברמה הכי גבוהה, אבל אי אפשר לכבוש בכל משחק חמישה או שישה שערים".

מאנצ'יני התייחס לרספאדורי וקן שקיבלו הזדמנות וכבשו: "ראיתי את רספאדורי כבר ביורו, ראינו את האיכויות שלו. הוא צעיר וצריך לצבור ניסיון. אם הם יעשו את מה שהם צריכים לעשות, הם יקבלו את ההזדמנויות שלהם".

מואיז קן, החלוץ שחזר ליובנטוס הקיץ ולבש את המדים הלאומיים, אמר: "היה לי כל כך חשוב ללבוש שוב את החולצה הזו ולתת מאה אחוז מעצמי. זה אומר כל כך הרבה עבורי. לא היה קל לשבת בבית ולראות את היורו, אבל עודדתי את החברים שהביאו את הגביע".

על החזרה ליובנטוס אחרי התקופה בפריז ואברטון: "התקופה הזו עזרה לי מאוד, שיחקתי לצד שחקנים גדולים ולמדתי מהם המון. יש הרבה עבודה לעשות בטורינו ואתן 100 אחוז בכל משחק ואימון".